Hjelp med klokke til "kona" / Casiolignende

Medlem
21. april 2013
Hei.
Ganske ny her. Er i startgropa egentlig, men dameklokkeplassen passer kanskje bedre når jeg nå skal finne en hverdagsklokke til "kona" (Er det lov å kalle det en wifebeater...? :p).

Har egentlig funnet en som er i hennes stil. Problemet mitt er at jeg ikke husker hvor jeg fant den.
Det er en klokke som ligner mistenkelig på Casio LA670 eller deromkring.
Var inne på en nettside med sort bakgrunn, og fant en klokke som lignet, men med litt renere look.
I tillegg var det rett under de digitale viserene et område hvor merket/modellen sto.
Mener at det begynte på N, og var i gata som Nuevo/Nuvell eller noe deromkring.
Var i gull/gull-lignende og sort bakgrunn.

Er det noen som kan hjelpe? Enten til nettside eller merke? Føler jeg har googlet meg ihjel på dette nå....

Det er ikke lett å forstå hvilken klokke eller hvilket merke du referer til, men hvis du forteller oss hvilken prisklasse og hvilken type ur du ser etter kommer du til å få en del forslag her inne.

Hvis du leser litt rundt på dette forumet vil du fort innse at quarts-ur (batteridrevet) ikke er så populært, men det er nok av flotte ur for et damehåndledd - automatiske og manuelle - til en overkommelig pris.

Det er ikke lett å forstå hvilken klokke eller hvilket merke du referer til, men hvis du forteller oss hvilken prisklasse og hvilken type ur du ser etter kommer du til å få en del forslag her inne.

Hvis du leser litt rundt på dette forumet vil du fort innse at quarts-ur (batteridrevet) ikke er så populært, men det er nok av flotte ur for et damehåndledd - automatiske og manuelle - til en overkommelig pris.

Heh.. Nei, det er ikke så lett for meg å forklare det heller..
Prisklassen på den ligger vel rundt det samme som Casioen jeg refererer til.. ca. 500-1500 kr.(Godt å ha en samboer som ikke forventer for mye bling, eller at minsteprisen starter på 10k ;) )
Dvs. Digitalt med to/tre knapper på, gullenke og sort ramme rundt tallene. Veldig lik denne: CASIO LA670WGA-1 LADIES CLASSIC VINTAGE DIGITAL WATCH for sale bare med helt sort ramme rundt, der det sto merke eller modell som begynte på N. Og det er ikke Nixon.

Ja, jeg vet at det ikke noe som jeg selv sikler på, og at dette er 'cheap-ass-shit uten sjarm og sjel' men det er noe som ville passet madammen midt i blinken! :)