Min beskjedne beholdning er listet i signaturen Noe av det kjekkeste med denne hobbyen er jo å jakte og jeg trenger hjelp til å komme meg på jakt! Jeg er fornøyd med samlingen min men ville nok ikke blitt sur om noen skulle hevde at den kan være på grensen til å bli litt smal Ønsker derfor innspill på hva som kan være mitt neste trekk! Ber om at forslagene avgrenses av følgende:
- Det er kun PP Nautilus, PP Aqanaut, AP RO (ikke ROO) og alt av Rolex som er aktuelt (jepp, smalt men bredere enn samlingen pr idag)
- Maks utlegg i hard cash ~60k. Alt over dette må finansieres med salg av noe av beholdningen og hva som skal ut må være endel av forslaget!
- Foretrekker brukte ur
Hva mener du er (de) neste trekk(ene)? Et enkelt kjøp eller flippebonanza med full revamp av samlingen?
Fyr løs
- Det er kun PP Nautilus, PP Aqanaut, AP RO (ikke ROO) og alt av Rolex som er aktuelt (jepp, smalt men bredere enn samlingen pr idag)
- Maks utlegg i hard cash ~60k. Alt over dette må finansieres med salg av noe av beholdningen og hva som skal ut må være endel av forslaget!
- Foretrekker brukte ur
Hva mener du er (de) neste trekk(ene)? Et enkelt kjøp eller flippebonanza med full revamp av samlingen?
Fyr løs
Redigert: