Lure på om andre die hard klokke-folk har samme opplevelse ? min Apple Watch Ultra har tatt over plassen jeg før brukte til en ordentlig klokke. Klokke interessen har jeg fortsatt men ingen plass å ha den nå.
Da tar jeg av meg Fitbiten. Godt vi har deg som kan bestemme.Det der blir som å gå med en Lexus på armen... du reflekterte jo ganske godt rundt den følelsen i en annen tråd i går. Legg den vekk og ta på deg en skikkelig klokke. Og nei - kun en arm skal ha klokke, og den skal være mekanisk. Når pulsen din slutter å slå så er det for sent at ipaden på armen din sier ifra.
Ingenting å takke for bare hyggeligDa tar jeg av meg Fitbiten. Godt vi har deg som kan bestemme.
Fremstod jeg som både krenket OG sutrete? Og jeg som bare prøvde å være morsom. Se der fikk fanden fordi han var dum, og ikke beregnet sitt publikum!Uten å krenke noen flere i disse skjøre tider så er poenget mitt at det blir litt som å spørre på en Porscheforum hva man synes om Nissan Leaf. Som entusiast på et entusiastforum skulle jeg mene at takhøyden får være såpass at man kan tåle litt uten å sutre.
Ikke i stad, men nå har du litt tendenserFremstod jeg som både krenket OG sutrete? Og jeg som bare prøvde å være morsom. Se der fikk fanden fordi han var dum, og ikke beregnet sitt publikum!
Lure på om andre die hard klokke-folk har samme opplevelse ? min Apple Watch Ultra har tatt over plassen jeg før brukte til en ordentlig klokke. Klokke interessen har jeg fortsatt men ingen plass å ha den nå. Vis vedlegg 337729
Jeg kjøpte en godt brukt Fenix 3 av en kompis for en 500-lapp, kun for å teste OM det kunne være noe for meg, og den - som du sier, nekter jo å daue! Misbrukes på arbeid og til trening, og jeg nekter å bytte den ut før den avgår med døden. Mekanisk ellers, men tidvis blir Garmin værende på en stund i slengen ja...Garmin Fenix 3HR, som nekter å dø..
Jeg kjøpte den mye grunnet batterikapasitet og ser også frem til E-sim. Night-vision og arlamfunksjon med sirene er nyttige på tur aleine i fjell og skog.Min Apple Watch Ultra hadde blitt brukt mye mer dersom jeg fikk e-sim med norsk abonnement til å fungere i andre land. Mulig det fungerer nå, men foreløpig har den stort sett ligget i en skuff. Poenget med Apple Watch Ultra for min del er (var ment) å kunne legge igjen mobiltelefonen hjemme, samt at klokka -endelig- kan dykkes med og har en velfungerende dykkecomputer (tredjeparts app med betalingsabonnement) for så å kunne legge igjen også Suunto D5 hjemme. Mekanisk ur med dykkerbezel er naturligvis alltid med under vann som en backup.