Hjelp til å finne en sang...

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Hei.

Jeg trenger hjelp til å finne en sang. Den er sannsynligvis litt i soft/fløteheavy sjangeren. Den inneholder denne stofen i refrenget "wake me up when it`s all over" og det er her problemene ved søk begynner. Jeg blir spammmmmmet av avicii som har trehundreogørtenbørten treff. Det er IKKE sangen, og jeg er rimelig sikker på at det ikke er samme tekst heller, bortsett fra refrenget.

Vokalisten og sjangeren minner meg om D.A.D eller Disneyland After Dark.
Ble spilt på radiorock en morgen i forrige uke, onsdag, torsdag muligens fredag.
Make me happy :)

Hei.

Jeg trenger hjelp til å finne en sang. Den er sannsynligvis litt i soft/fløteheavy sjangeren. Den inneholder denne stofen i refrenget "wake me up when it`s all over" og det er her problemene ved søk begynner. Jeg blir spammmmmmet av avicii som har trehundreogørtenbørten treff. Det er IKKE sangen, og jeg er rimelig sikker på at det ikke er samme tekst heller, bortsett fra refrenget.

Vokalisten og sjangeren minner meg om D.A.D eller Disneyland After Dark.
Ble spilt på radiorock en morgen i forrige uke, onsdag, torsdag muligens fredag.
Make me happy :)

Gidder du ta frem mobilen, nynne litt og legge ut på Youtube?

@Greg gå inn på radioplay.no. Velg stasjonen du hørte på, altså radio rock. Trykk på "Spillelister". Nederst finner du en seksjon som heter "Finn sang". Der velger du dato og tidspunkt, så kommer det opp en liste med sanger de spilte rundt det tidspunktet.
Og så er det vel bare å bruke Spotify/youtube til du finner den riktige (hvis ikke det er åpenbart med bare artist/tittel).

Happy hunting!

Redigert av en moderator:
Jeg blir spammmmmmet av avicii som har trehundreogørtenbørten treff. Det er IKKE sangen, og jeg er rimelig sikker på at det ikke er samme tekst heller, bortsett fra refrenget.

Prøv å filtrere bort de trehundreogørtenbørten aviciitreffene ved å skrive "wake me up when it's all over -avicii", så blir det nok lettere :)

Harley Hanson wake me up. Dukket opp på radioplay som mest spilt forøvrig. Knotete å søke med tlf. Takk sonen :)

Nå har du jo funnet sangen, men har soundhound appen til mobil. Der kan man nynne sangen og appen finner hvilken artist og låt du nynner på. Kjempegenialt når man husker hvordan sangen går, men ikke husker hvem som har den ;)