Hadde i utgangspunktet bestemt meg for en Rolex sub, men en kollega anbefalte meg å lukte litt på Omega klokker. Han sa at han helt klart ville kjøpt Omega fremfor en Rolex mtp pris og kvalitet.
Jeg har sett litt på Omega og har sett meg to jeg kan like. Jeg lurer derfor på om noen her kan hjelpe meg å fortelle forskjellen på disse to, og komme med noen anbefalinger. Jeg ser at man får de to jeg har sett på for hhv 22k og 24k på urverket.no. Er dette en pris som er realistisk å få hos en AD i Norge, og i tilfelle hos hvem?
Klokkene jeg har sett på er Omega Seamaster Diver 212.30.41.20.01.003
Liker utseendet på denne veldig da den er ren og stilig.
Og denne, Omega Seamaster Diver 213.30.42.40.01.001
Synes denne ser utrolig tøff ut, men kanskje litt mye og rotete?
Og... hva er det med Omega og masse tall. Det er nesten flere siffre enn kid-nummeret på hafslund-regninga.
Jeg har sett litt på Omega og har sett meg to jeg kan like. Jeg lurer derfor på om noen her kan hjelpe meg å fortelle forskjellen på disse to, og komme med noen anbefalinger. Jeg ser at man får de to jeg har sett på for hhv 22k og 24k på urverket.no. Er dette en pris som er realistisk å få hos en AD i Norge, og i tilfelle hos hvem?
Klokkene jeg har sett på er Omega Seamaster Diver 212.30.41.20.01.003
Liker utseendet på denne veldig da den er ren og stilig.
Og denne, Omega Seamaster Diver 213.30.42.40.01.001
Synes denne ser utrolig tøff ut, men kanskje litt mye og rotete?
Og... hva er det med Omega og masse tall. Det er nesten flere siffre enn kid-nummeret på hafslund-regninga.