Hjelp til første klokken

Teo

Medlem
21. juli 2012
God kveld i stuen..

Da kaster jeg meg inn i noe jeg har forstått på dere at vil bli en livslang opplevelse, dyrkelse og avhengighet;)(gjøres med STOR glede)

Jeg har lenge kjent på `klokke-suget`i meg, men har aldri hatt eller fått anledning til å leve den ut. Jeg har nå brukt de siste fire dagene og delvis nettene på å lese her inne på sonen og har virkelig falt for Omega klokkene. Klarer ikke å bestemme meg for en spesiell, for dette forandrer seg nesten for hver gang jeg ser en eller leser en ny tråd:?

Så lang historie kort;

Jeg ønsker rett og slett tips fra dere som kan Omega og hva dere synes vil bli en god start klokke for meg. Jeg har ingen spesielle krav, men et budsjett på 10-15.000k. Ser at mitt budsjett begrenser dansing med de store guttene og har derfor bestemt meg for at brukt er ok.

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få:D

Hei og velkommen.

Høres jo ut som du trenger en Seamaster. Seamaster Electric Blue får du i fin stand i din prisklasse. Litt funky blå skive som har et utrolig fargespill.

Legg ut en WTB under WTB-forumet så får du nok napp :)

Lykke til

Om du ønsker deg litt mindre "bling" kan kanskje 2254.50 være noe for deg. Med sort bezel og sort skive går denne til alt. Kan brukes som beater og til dress.

015-8.jpg

Omega er absolutt en bra start. Støtter forslaget om å snuse på en SMP. Vil også tipse om at en Planet Ocean (med 2500 verket) ligger rett rundt hjørnet med henseende til ditt budsjett. Det er jo en kjent sak her på galehuset at ordet "budsjett" ikke tas hensyn til. Det skal strekkes til det revner.

Lykke til med kjøpet!

Du får en pent brukt Speedy til rundt 15k uten store problemer. Så hvis manuelt verk ikke er noe hinder er jo en av de virkelig store klassikerne innen rekkevidde. Ellers kan du som nevnt over lande Seamasterne 2531.80 (Bond), 2254.50 (Black Sword) og 2255.80 (Electric Blue) innenfor budsjettet ditt.

Støtter krille i Speedy-forslaget. En av de virkelig store klassikerne, og dessuten helt nydelig. Dersom vanntetthet er et must er seamaster et godt forslag.

P6108342180805.jpg
Jeg anbefaler også 2254.50. En super klokke som jeg er meget fornøyd med! Så kalllenavnet til 2254.50 er "Black Sword"? Cool.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Takker for gode tips og råd! Hatten av for dere alle..:D

Kjenner at dette kommer til og bli vanskelig, men på det nåværende tidspunkt heller valget mitt mot 2254.50 el 2255.80.
Kanskje mest mot 2254.50, den er jo veldig anvendelig som nevnt, så var det den blå fargen i 2255.80..Har sett noen fantastiske bilder av skiven og den skriker jo bare etter risten min..

Men en ting er sikkert, tiden fremover vil bli spennende og valget vil nok variere helt frem til det er forseint..

Igjen takk for hjelpen folkens.