Hjelp til kjøp av daily beater

Medlem
3. mai 2015
Sted
Oslo
God fredag folkens!
Har bestemt meg til å gå til innkjøp av en ny daily beater, så tenkte å søke hjelp her hos oraklene. Budsjettmessig ser jeg for meg alt fra 3000-15000, og jeg er åpen for både nye og brukte klokker. Når det kommer til selve klokken har jeg noen ønsker.
-automatisk urverk
-Klokken skal være vanntett til min 100m
-helst kronograf (ikke et must)
-gjennomsiktig bakside (jo mer dekorert urverk, desto bedre)

Takk på forhånd

Tissot Seastar 1000, både ny og gammel modell er innenfor budsjettet. Dessverre uten chrono, og ikke et veldig dekorert verk.

Om du strekker budsjettet litt, er det vel mulig å få tak på en Omega Aqua Terra Co-Axial 8500, som i mine øyne har et greit pent verk. Mulig at versjonen med 2500-verket er en del billigere.

Ellers har jo Longines, Maurice Lacroix(Pontos Diver spesielt), Steinhart, Chr. Ward, Hamilton med fler klokker som er innenfor budsjett.

• Liker
Reaksjoner: brannmann
  • Liker
Reaksjoner: brannmann
Hvis du er komfortabel med 45mm, ville jeg ha gått for denne.

http://www.tidssonen.no/forum/threads/2015-hamilton-pan-europ-automatic-cronograph.31535/

Kjenner ikke selger og får ikke prosenter av salget, men har lillebroren i 42mm uten kronograf, og den har vært på hånden siden jeg fikk den. Massevis av 70-talls-sjarm historie og en flott kronograf fra et annerkjent merke uten å koste skjorta.

+1 på den. Kul klokke med skikkelig 70 talls vibber og med ett navn som har massevis av kred.