Hjelp til neste klokkekjøp

Medlem
22. juni 2011
Sted
Oslo
Jeg trenger hjelp av dere til å finne mitt første "skikkelige" klokkekjøp. Ettersom jeg går mye i fjellet og tilbriger flere netter i telt, setter jeg stor pris på god lume. I dag bruker jeg for det meste en Hamilton klokke, og det er nettopp lumen som er den klareste mangelen som melder seg. Selvfølgelig må klokken også ha et godt design, urverk og gjerne historie. Klokkene jeg spesielt har sett på er Omega seamaster 2254.50, og Omega Planet Ocean, men alle andre forslag mottas med takk. Tritium klokker er ikke aktuelle kandidater til dette kjøpet;)

Ettersom jeg er student vil jeg sette en øvre grense på 15000kr.(jeg vet dere sikkert vil utfordre den;)) Jeg tenker å kjøpe brukt.

Ha en forsatt god torsdag!

Seiko Monster, så har du 14 000,- til div. ;)

Den der støtter jeg!
Når ditt primære behov er klokke som tåler støyten av litt Rambo-aktiviteter til lands og til vanns, ville jeg gått for en solid beater av en Seiko. Den gir deg alt du trenger til formålet.
En hyggelig saldo har du dessuten "til rest", om du allerede har avsatt beløpet. Hvilket du da kan disponere til et like hyggelig klokkekjøp senere.

Lykke til!
:cool:

Inget dårlig alternativ. Selv har jeg gått for skx007 fra samme produsent til dette formålet. Fin på nato-rem og god lume.

Så var det å finne ut hva morro du får for 14 k, du trenger nok en dressklokke eller en diver også seru

Seiko Monster, så har du 14 000,- til div