Hjelp til prising av Omega Seamaster

Medlem
13. nov. 2017
Sted
Trondheim
Hei!

Skal selge en Omega Seamaster Aqua Terra Co-Axial 25035000 og vil gjerne ha hjelp til å sette en pris på denne. Har selv kjøpt den brukt fra England i 2010 og har kvittering fra denne transaksjonen.

Den har merker etter normalt bruk og er hva jeg vet ikke polert. Den holder tiden bra. Legger ved noen bilder og håper noen kan hjelpe meg!

Mvh,
Magnus

Vedlegg

• 1.jpg
    1.jpg
    44,7 KB · Visninger: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    90,9 KB · Visninger: 0
  • 3.jpg
    3.jpg
    95,7 KB · Visninger: 0
  • 4.jpg
    4.jpg
    65 KB · Visninger: 0
  • 5.jpg
    5.jpg
    128,5 KB · Visninger: 0
Vanskelig å gi noen konkrete tips på pris, som svinger noe voldsomt, men tenker at hvis du gjør noe slikt, så kommer du langt:

- Sjekk de Aqua Terraene som er solgt her på Tidssonen i det siste, og se hva de har ligget ute for.
- Sjekk www.watchrecon.com, og gjør et søk på 2503. Ser ut som det ligger 3-4 stykker ute der nå, til mellom 2200 og 3800 USD.
- Sjekk www.chrono24.no og se hva samme modell ligger for der.

Til sammen burde det gi deg en brukbar "ballpark" på hva som vil være innafor. :)

Jeg ville nok sagt nærmere 20.000. Dette er vel utgaven med 2500-verket og det er 7-8 år siden sist service, altså er det på tide. Det bør reflekteres i prisen.

Den nyere utgaven med 8500-verket går for mellom 25 og 30 avhengig av år og stand.