Hjelp til Rem til Breitling Superocean Heritage

Medlem
15. juni 2012
Sted
Bergen
Hei,

Har en 46mm Breitling SOH blå skive, blå besel på mesh. Ønsker litt flere remmer til den, har kun en lys skinnrem fra Orlando men skulle gjerne hatt noe sprekere til sommer bruk. I motsetning til min Speedy som kler et utall remmer synes jeg det er vanskelig å finne noe til Breitlingen - den er daglig beater.

Noen som har innspill?

Tarjei

Jeg ser for meg at en blå Isofrane eller liknende racing reim i gummi ville sett tøft ut og vært behagelig.

Jeg har Isofrane til en litt mindre, men fortsatt relativt stor Seiko Sumo. Den reima er utrolig behagelig og luftig samtidig som den er kraftig nok til å holde ei litt stor og tung klokke på plass. Reima flexer også såpass at man kan bære klokka tight uten at det blir ubehagelig.

Jeg ser for meg at en blå Isofrane eller liknende racing reim i gummi ville sett tøft ut og vært behagelig.

Jeg har Isofrane til en litt mindre, men fortsatt relativt stor Seiko Sumo. Den reima er utrolig behagelig og luftig samtidig som den er kraftig nok til å holde ei litt stor og tung klokke på plass. Reima flexer også såpass at man kan bære klokka tight uten at det blir ubehagelig.

Da bestiller jeg en slik - så bra ut og får jo veldig bra kritikk. Takk - flere innspill er velkomne.

Mulig en perlon-rem hadde vært stilig! Har ikke sett det på Breitling SOH før, men føler det passer på de fleste klokker.