Hei Har en Helson Shark Diver i Bronse. Hvordan gjøre denne som ny? Tips mottas med takk.
M Misanored Medlem 5. sep. 2010 Innlegg 16 5. aug. 2015 #1 Hei Har en Helson Shark Diver i Bronse. Hvordan gjøre denne som ny? Tips mottas med takk.
B Bears Guest 5. aug. 2015 #2 Har ikkje testa, men veit at partinerte myntar nedsenka i ketchup vert skinnande reine! Ville blanda ut ketchupen i litt vatn, for å få den litt meir flytande mtp krikar og krokar på klokka Reaksjoner: Loevhagen
Har ikkje testa, men veit at partinerte myntar nedsenka i ketchup vert skinnande reine! Ville blanda ut ketchupen i litt vatn, for å få den litt meir flytande mtp krikar og krokar på klokka
Salvesen Medlem 1. des. 2010 Innlegg 2.160 Sted Haugesund 5. aug. 2015 #3 Har sett at sitron har blitt nevnt !
M Misanored Medlem 5. sep. 2010 Innlegg 16 5. aug. 2015 #4 Har prøvd eddikvann og zalo. Ble bra men ikke 100% Lurte på om noen hadde noe som de visste fungerte.
Har prøvd eddikvann og zalo. Ble bra men ikke 100% Lurte på om noen hadde noe som de visste fungerte.
andres Støttemedlem Medlem 24. mai 2013 Innlegg 4.337 Sted Sandnes 5. aug. 2015 #5 Misanored skrev: Har prøvd eddikvann og zalo. Ble bra men ikke 100% Lurte på om noen hadde noe som de visste fungerte. Klikk for å utvide... Grov oppvasksvamp? Eller muligens capecod.
Misanored skrev: Har prøvd eddikvann og zalo. Ble bra men ikke 100% Lurte på om noen hadde noe som de visste fungerte. Klikk for å utvide... Grov oppvasksvamp? Eller muligens capecod.
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 11.508 5. aug. 2015 #6 Ketchup eller Cola er mitt bet. Jevnt og sterkt - og ikke utelukkende avhengig av mekanisk jobb.
Salvesen Medlem 1. des. 2010 Innlegg 2.160 Sted Haugesund 5. aug. 2015 #7 Tannpasta vill nok også fungere ! La det virke en stund
M Misanored Medlem 5. sep. 2010 Innlegg 16 5. aug. 2015 #8 Tannpasta er også prøvd. Så den er fri for karies,,, Som sagt den er 95 men ikke 100%
Hansur Medlem 8. mars 2014 Innlegg 944 Sted Oslo 5. aug. 2015 #9 Jeg brukte sitronsaft. Det fungerte utmerket, men så var ikke min kommet så veldig langt i patineringen. Ellers så får du kjøpt messingrens på butikken jeg har lest at skal fungere bra. Brasso eller noe sånt lurer jeg på om det heter..
Jeg brukte sitronsaft. Det fungerte utmerket, men så var ikke min kommet så veldig langt i patineringen. Ellers så får du kjøpt messingrens på butikken jeg har lest at skal fungere bra. Brasso eller noe sånt lurer jeg på om det heter..