Jeg har også rem fra Hodinkee som jeg er meget fornøyd med, men synes kanskje de er noe dyre. Her er et litt billigere alternativ. God kvalitet på disse også IMO.
2 piece - Vintage Leather
Tenkte å bestille en Hodinkee rem til exploreren (36mm). Noen tanker om hvilken som vil passe best? Klarer, som vanlig, ikke helt å bestemme meg...
HODINKEE - Shop Luxury Timepiece Accessories - Leather Straps
Tror den lysebrune remmen hadde sett fin ut på exploreren din, ettersom en sort rem muligens vil bli en stor kontrast til den hvite skiven Ref: HODINKEE - Shop Luxury Timepiece Accessories - Mixed Brown Leather Straps
Her ser du noen bilder av en mørkere brun rem. Veldig fint det også, men tror den lyse hadde sett knall ut
Edit: Ser nå at det var 36mm du siktet til Da tror jeg den mørkebrune hadde vært finest.
Jeg har to, Dark Stained Brown Leather og en semsket camo. Fin-fin kvalitet, meget myke og gode. Spennebredde 16mm på 20mm-remmer, der jeg kanskje synes det er like naturlig med 18mm spenne, men det er et lite viktig aber. Skyldes nok at det ikke er så lett å finne originale 18mm Rolex-spenner
Anbefales!
Jeg har lenge tenkt på å kjøpe en Hodinkee-reim, men de har vært utsolgt for de alternativene jeg likte ganske lenge nå. Etter litt søking etter slike reimer fant jeg frem til tonezwatch.com. Det ser veldig ut som om det er disse som lager hodinkee sine reimer. (Eller har samme leverandør) De er vel noe billigere, og dessuten har de et bedre utvalg. Har en bestilling i posten nå, så skal gi en lyd når den kommer!