- Medlem
- 3. okt. 2014
- Innlegg
- 823
Vil bare dele min erfaring i forbindelse med kjøp av den infamøse blå Seiko Alpinist fra Hodinkee. Handelen ble gjort 26. februar (17 dager siden). Umiddelbart etter ordre ble jeg kontaktet av en trivelig kar som spurte om jeg hadde en US adresse de kunne sende klokken til. Jeg ga dem min JetCarrier adresse og alt var i orden. Dagen etter fikk jeg sporingskode fra UPS.
Her stopper morroa. Sporing viser at UPS ikke har mottatt pakken. Jeg har kontaktet Hodinkee via ulike epostadresser, kontaktskjema og sosiale media. Etter en uke fikk jeg omsider svar på en av epostene. Alt i orden mente de, klokken er sendt. Ha en fin dag. Sporing viser fortsatt samme status..
Erfaringen er altså at jeg aldri har opplevd verre oppfølging. Det blir ikke handel fra Hodinkee igjen. Håper bare jeg får klokken en eller annen gang..
Her stopper morroa. Sporing viser at UPS ikke har mottatt pakken. Jeg har kontaktet Hodinkee via ulike epostadresser, kontaktskjema og sosiale media. Etter en uke fikk jeg omsider svar på en av epostene. Alt i orden mente de, klokken er sendt. Ha en fin dag. Sporing viser fortsatt samme status..
Erfaringen er altså at jeg aldri har opplevd verre oppfølging. Det blir ikke handel fra Hodinkee igjen. Håper bare jeg får klokken en eller annen gang..
Redigert: