'Hrafninn flýgur' - Raven Vintage #052 unboxed

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Pakken er så blitt levert etter å ha startet sin reise hos produsent i Missouri på selveste skuddagen. Her er det alltså varer som er BNIB og en av 100 produserte.

GMTHI.png

Kanskje er det bedre å snakke om at "The eagle has landed" i dette tilfelde.
Første klokke som bikket 5 000 NOK-grensen fortollet og klar.
Kanskje småpoteter for noen og kanskje uoppnåelig for noen, men der er vi likevel.

Skal drøye litt med selve unboxingen for å få gjort det på en måte som kler en klokke hvor det tikker noe sveitsisk innenfor jakken. Riktignok er det ETA - men "alla är vi barn i början" som det så fint heter på morsmålet.

Let the wait begin.

Så enkelt skal du ikke få det Mikkemus - Hamilton er Pennsylvania-basert av hva jeg finner ut :)
Dette er det litt mer "boutique" over.
Kanskje noen skulle vært så slem og gått så langt at de kalt det "hjemmesnekre".
Er i hvertfall ikke å komme ifra at det er en touch av "hommage" involvert.

Har tittet på klokkene til RGM selv i flere år. Liker dykkeren til Roland godt. DER. Den satt tenker jeg... :)

Så er Far endelig hjemme i hus etter en teater-seanse som tok alt for mange timer.
Håper ikke venten vært like vanskelig for dere som for meg.

Visst er det en ravn som er ute og flyr. "Korpen Flyger" som vi sier på svensk.
Fantastisk film, så klokken har litt å leve opp til.

Her kommer så unboxingen på årnkli':

Klarte ikke å dy meg i sola på vei hjem -
så ytteresken røk allerede på Skøyen togstasjon, men klarte å la være å se hva som var inne i pappen.

z548g.jpg

8 timer senere skal så det innerste, helligste unboxes.
Ikke foruten at man drar paralleller til filmens verden igjen og amerikanske alkiser som pakker in flasken i brun papp:

txk1d.jpg

... og visst ligner innholdet på en flaske med:

F5POY.jpg

Men klistermerket sier at det ikke er noko drikkandes:

QrfDF.jpg

Slut å nøl nå tenker dere sikkert, vel here goes:

0SgS4.jpg

Med i pakken er 2st ekstra lugbars, zulu, naturgummireim, garantikort og så klokka da

Det er lagt vekt på detaljer:

zr3gA.jpg

Og "glasset" er frekkt

7VszU.jpg

rqtAe.jpg

Her er så selve kronen ... dialen ... på (ur)-verket,
noe kjenner man igjen fra mere kjente leverandører - noe er personlig preg:

FUtU3.jpg

Så til sist en forskrekkelig lumeshot som ikke på langt nær viser hvordan den er:

SOGpf.jpg