'Hrafninn flýgur' - Raven Vintage #052 unboxed

Ja denne likte jeg. Retro er virkelig inn om dagen. Da jeg ikke hadde hørt om merket før, ble jeg nødt til å google litt. Denne videoen syner det meste:

[video=youtube;MAU0KkfbMJU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MAU0KkfbMJU[/video]

Gratulerer!

Har blitt sittende på en stund denne nå
IMG_0166-2.jpg

Wow! Har vi to stk på sonen?
Den var tøff med vintage rem!

Ja dette blir det en +1 på bokstavlig talt :)
Klær så absolutt en vintage-chic reim.

Sender deg en kjapp PM / spør her to kjemperarespørsmål :)

Lest at den skal vare 22mm men ikke fått bekreftet - stemmer det?
Når du fjernet lenken var det straight forward eller stod du i fare for å ripe opp hele kassa?

22mm stemmer.
Lenka er grei å få av om du gjør det på rett måte. Ser på andre forum at enkelte har slitt litt med dette.
PM er sendt.

Ja dette blir det en +1 på bokstavlig talt :)
Klær så absolutt en vintage-chic reim.

Sender deg en kjapp PM / spør her to kjemperarespørsmål :)

Lest at den skal vare 22mm men ikke fått bekreftet - stemmer det?
Når du fjernet lenken var det straight forward eller stod du i fare for å ripe opp hele kassa?

Pakken er så blitt levert etter å ha startet sin reise hos produsent i Missouri på selveste skuddagen. Her er det alltså varer som er BNIB og en av 100 produserte.

GMTHI.png

Kanskje er det bedre å snakke om at "The eagle has landed" i dette tilfelde.
Første klokke som bikket 5 000 NOK-grensen fortollet og klar.
Kanskje småpoteter for noen og kanskje uoppnåelig for noen, men der er vi likevel.

Skal drøye litt med selve unboxingen for å få gjort det på en måte som kler en klokke hvor det tikker noe sveitsisk innenfor jakken. Riktignok er det ETA - men "alla är vi barn i början" som det så fint heter på morsmålet.

Let the wait begin.

Likte den,hvor bestillte du den ?

morten

17e mars var det ti igjen.
Vet en gått til salg på WUS, vi (?) kommer selvsagt si att disse er keepers men selge dem når det mangler schpenn og grailen kommer for salg :)

UNBOXING

Kunne ikke dy meg da det var 4 igjen.
Kommer vel kanskje ikke før påske men kan jo håpe.........
Gleder meg iallefall veldig,så nå kan dere gjette:D (var kanskje ikke så vanskelig)