Hublot Antikythera

S

Slettet bruker 1645

Guest
Hublot til alle haterne her inne! Dog uten ETA ser det ut til.
[video=youtube;aq8YxXruRkw]http://www.youtube.com/watch?v=aq8YxXruRkw&feature=youtu.be[/video]

Tror det er noe av det jævligste jeg har sett. Bombe at det kommer fra Hublot :p
Mekanismen i seg selv var interessant, men ikke som armbåndsur.

Tror det er noe av det jævligste jeg har sett. Bombe at det kommer fra Hublot :p
Mekanismen i seg selv var interessant, men ikke som armbåndsur.

<3 så godt å høre litt konstruktiv kritikk

Jeg syntes mekanismen og klokken er helt rå! :D

Da er det bare å begynne å spare.

Hadde vært kult om Frodo eller noen andre dykkere her inne dykker på vraket! Klokkerelatert dykk..

Jeg liker den ikke. Smaken, baken, etc. Ingen vits i å være kverulant for kveruleringens skyld.

Ingen vits å slenge dritt bare for dritten sin skyld heller! :p

Edit: Jeg har vel heller ei kverulert? Syntes det bare var litt usaklig :)

Ingen vits å slenge dritt bare for dritten sin skyld heller! :p

Edit: Jeg har vel heller ei kverulert? Syntes det bare var litt usaklig :)

Usaklig å si at jeg ikke liker den, og så kommer du med en syrlig post fordi jeg *gisp* ikke liker akkurat den Hublot'en? Neppe..

Usaklig å si at jeg ikke liker den, og så kommer du med en syrlig post fordi jeg *gisp* ikke liker akkurat den Hublot'en? Neppe..

Tror det er noe av det jævligste jeg har sett. Bombe at det kommer fra Hublot

Skjønner ikke at det er jeg som er så syrlige men. Jeg viste jo det kom til å komme dritt fra folk som deg, men det er jo nesten litt av moroa med å poste nyheter fra Hublot :) Men da må du jo regne med å få høre noe tilbake? :)

Ref den "syrlige" kommentaren
<3 så godt å høre litt konstruktiv kritikk

Skjønner ikke at det er jeg som er så syrlige men. Jeg viste jo det kom til å komme dritt fra folk som deg, men det er jo nesten litt av moroa med å poste nyheter fra Hublot :) Men da må du jo regne med å få høre noe tilbake? :)

Hva skal "folk som deg" bety? Skal det liksom være greit at du slenger dritt fordi jeg ikke liker Hublot? Tar du det personlig at jeg har annen smak enn deg?

Hva skal "folk som deg" bety? Skal det liksom være greit at du slenger dritt fordi jeg ikke liker Hublot? Tar du det personlig at jeg har annen smak enn deg?

Fortsatt ikke jeg som slenger dritt. Det er det du som står for! Med folk som deg så mener jeg alle her inne som hater/ikke liker nye ting/merker/klokker laget av rare materialer osv. Tenker da på de litt mer konservative! :)

Skjønner ikke at det er jeg som er så syrlige men. Jeg viste jo det kom til å komme dritt fra folk som deg, men det er jo litt av moroa :) Men da må du jo regne med å få høre noe tilbake? :)

Vet ikke helt hvem jeg tar i forsvar eller angriper nå (egentlig alle), men vi må ikke ødelegge den fine tonen vi har på TS, og det betyr IKKE at vi ikke kan være ærlige eller til og med litt syrlige og frekke av og til (da blir det jo håpløst kjedelig). Vi må ha en åpen og fri tone og ta ting for det de er. Poenget er at det er ingen vits i å lage diskusjoner ut av det. At så skjer er en nettmekanisme som vi ikke må falle for. Alle som begynner å diskutere på TS hadde kommet glimrende overens F2F, det er min påstand.

Vet ikke helt hvem jeg tar i forsvar eller angriper nå (egentlig alle), men vi må ikke ødelegge den fine tonen vi har på TS, og det betyr IKKE at vi ikke kan være ærlige eller til og med litt syrlige og frekke av og til (da blir det jo håpløst kjedelig). Vi må ha en åpen og fri tone og ta ting for det de er. Poenget er at det er ingen vits i å lage diskusjoner ut av det. At så skjer er en nettmekanisme som vi ikke må falle for. Alle som begynner å diskutere på TS hadde kommet glimrende overens F2F, det er min påstand.

Jeg hadde fint klart meg uten den diskusjonen her altså, prøvde overhode ikke å dra i gang noen diskusjon med Semmern :) Virker som "<3 så godt å høre litt konstruktiv kritikk" var å gå for langt :)

Er det noen vits å stille et spørsmål hvis du ikke kommer til å like svarene du får? Vil helst slippe "folk som deg"-karakteristikker her inne bare fordi vi ikke er enige med deg personlig.

Selv syns jeg det er flott å diskutere litt her inne, men da på saklig basis, og ikke angripe andres smak slik du gjorde her.

Hei, kan dere høre etter hva pedagogen sier? :!:

Ikke ta det ille opp Semmern, men du var i overkant ærlig (og det er lov), og da repliserer Random litt syrlig (også lov). 1-1, og her burde det stoppet.

Fantastisk klokke! Jeg er normalt ikke så begeistret for Hublot, men denne var suveren. Takk for posten.

Hadde aldri kjøpt den for egne penger - prisen er vel også hinsides - men kul er den. På ingen måte klassiker -lol- men som grensesprengende + nye materialer, ja i den kategorien synes jeg faktisk dette var litt kult.
Knip meg i armen, noen :D

Hadde aldri kjøpt den for egne penger - prisen er vel også hinsides - men kul er den. På ingen måte klassiker -lol- men som grensesprengende + nye materialer, ja i den kategorien synes jeg faktisk dette var litt kult.
Knip meg i armen, noen :D

lurer på hva denne klokken hadde kommet til å koste jeg!? er vi oppe i 7 siffer? :roll:

7 siffer i NKR er vel ikke utenkelig, spesielt ikke for et toubillon-urverk. Det er mange ur som har passert denne grensen for lenge siden, både nymotens kreasjoner à la Hublot/GF/Uhrwerk, og selvsagt mer tradisjonsrike greier fra PP/Breguet etc.

7 siffer i USD derimot...det tilhører sjeldenhetene :)

Takk for interessant video. Markedsføringsstunt eller ikke: Historien bak urverket er jo absolutt med på å gjøre dette til en klassiker.

På denne siden, står det at Hublot ikke kommer til å lage mer enn en håndfull klokker av denne typen. På en annen side leste jeg at de bare skal lage 4 eksemplarer. Et skal til museet i Athen der den originale Antikythera-maskinen står. En skal til et museum i Paris. En skal beholdes av museet til Hublot, og en skal selges på auksjon til inntekt for museet i Athen. Noe under millionen tror jeg er usannsynlig.

Flere bilder:

5705_BASELWORLD-2012-Hublot-greift-nach-den-Sternen_0.jpg