Haft denna i nästan ett år nu. Fantastisk klocka.
Var sugen på något annorlunda efter att haft diverse stål rolex dem sista åren. Sub, Daytona och senast Yachtmaster.
Har egentligen aldrig tyckt om Hublot och var egentligen ute efter en AP Diver. Men såg denna hos klarlunds i Köpenhamn och fick ett bra pris på den, så Divern får vänta lite
Jeg mener hublot på mange måter er et ærligere merke en mye annet. Strass og pomp og prakt javel men man er da ærlig med hvem og hva man er. Noe annet med visse oppkjøpte merker som sender ut klokker i 30-40 tusen kroners klassen med 100$ urverk i f.eks. Da kan det være vondt å svelge aldri så mye stolthet fordi man har kjøpt pakka med historien rundt merket f.eks.
Litt usikker på hvilke merker du tenker på, men i så fall er vel ikke disse klokkene spesielt ettertraktet?
Jo det stämmer, modifierad 7750 som dem så fint döpt till hub 4100.
Mye jåleri ute og går synes jeg. Man er liksom feinsmecker fordi man kjøper modifisert 7750 fra et tradisjonelt merke, mens man er jålebukk og tulling fordi man legger 60 laken på en "moteklokke" med samme urverk. Lurer på hvem som egentlig er "the schmuck"
Mye jåleri ute og går synes jeg. Man er liksom feinsmecker fordi man kjøper modifisert 7750 fra et tradisjonelt merke, mens man er jålebukk og tulling fordi man legger 60 laken på en "moteklokke" med samme urverk. Lurer på hvem som egentlig er "the schmuck"