Hublot Super B Chrono

Medlem
16. sep. 2012
Hei,

i det siste så har jeg fått litt sansen for denne klokken, Hublot Super B Chrono, men finner lite info om dette. Så tenkte at noen på tidssonen har garantert vært borti denne klokken :)

Det jeg lurer litt på er hvordan er kvaliteten på denne klokken kontra de andre Hublot, skjønner av pris at det ikke er samme kvalitet som f.eks Big Bang. Men er det bra nok kvalitet? Brukt prisen på disse ser jo nokså OK, derfor har jeg blitt litt intressert i de.

Lurer også på hva ny prisen på disse klokkene var i sin tid. Har funnet et par fra 2009 som er priset til rundt 25-30K, som virker ikke så ille for en Hublot, men om ny prisen på de var 45k, så er det igjen ikke så god pris :)

Takk for alle svar!

En avde mindre populære modellene til Hublot, og derfor mye rabatter og lave bruktpriser ute og går.
Kvalitetsmessig er de i samme ballpark som Big Bang, dog litt mindre spennende materialvalg på kasse. Urverket er som regel ETA verk som koster dem under 1000kr/stk.

Men hvis modellen virkelig apellerer til deg så har du muligheten å få en hublot du virkelig liker til en "ok" pris.

Jeg har en Super B Chrono Panda
Sykt bra klokke, får utrolig mye bra tilbakemeldinger om look.
Eneste jeg "sliter" med, er utvalget på straps.

Finner ikke noe custom, skinn på gummi, nada.
Ellers, en av mine favoritter.