Er det bare jeg som synes det ser helt sykt ut? Bezel finnes her. :rolleyes:
trilobitt Medlem 7. aug. 2014 Innlegg 374 Sted Hedmark 1. sep. 2014 #1 Er det bare jeg som synes det ser helt sykt ut? Bezel finnes her.
Guybrush Threepwood Støttemedlem Medlem 4. mars 2011 Innlegg 3.340 Sted Lier 1. sep. 2014 #2 trilobitt skrev: Er det bare jeg som synes det ser helt sykt ut? Bezel finnes her. Klikk for å utvide... Bezelen er jo dyrere klokken?
trilobitt skrev: Er det bare jeg som synes det ser helt sykt ut? Bezel finnes her. Klikk for å utvide... Bezelen er jo dyrere klokken?
G gert Medlem 14. nov. 2009 Innlegg 494 1. sep. 2014 #3 Guybrush Threepwood skrev: Bezelen er jo dyrere klokken? Klikk for å utvide... Det spørs på modellen, jeg ga mer enn 60$ for min Vostok. jeg har en grønn Bezel-insert til min skx 007 som kan minne en liten smule. Rolex-bezel? Pffft. Deilig grønn er det den er.
Guybrush Threepwood skrev: Bezelen er jo dyrere klokken? Klikk for å utvide... Det spørs på modellen, jeg ga mer enn 60$ for min Vostok. jeg har en grønn Bezel-insert til min skx 007 som kan minne en liten smule. Rolex-bezel? Pffft. Deilig grønn er det den er.
G gert Medlem 14. nov. 2009 Innlegg 494 2. sep. 2014 #4 Bilde av nevnte klokke med nevnte bezel (dobbelpost fra dagens): Det er en annen nyanse av grønt, så da er det vel ihvertfall greit?
Bilde av nevnte klokke med nevnte bezel (dobbelpost fra dagens): Det er en annen nyanse av grønt, så da er det vel ihvertfall greit?