Hurra for meg.... med unboxing

Medlem
9. mars 2011
Sted
Oslo
I dag har jeg bursdag, og gaven fra kone og barn kom i denne posen...

2011-08-06150443.jpg

Inni finner jeg en hvit boks...

2011-08-06150457.jpg

Og deretter en rød boks...

2011-08-06150507.jpg

Ser ut til at jeg har vært snill i år... En 3570.50.00 "måneklokken"...

2011-08-06150519.jpg

Kona har tatt de ikke altfor subtile hintene om hva jeg ønsket meg! Hun er en "keeper"....

Til slutt et WS!

2011-08-06145905.jpg

Se det ja, kan jo virke som du vært snill i år ja! Grattis med dagen og nye klokke!

Gratulerer med klokke, kone og bursdag (i den prioriterte rekkefølgen) ;)

Det er nok flere medlemmer her inne som kunne tenkt seg at du flippet kona di på K/S-forumet :p

Gratulerer med et ikon av en klokke! Ikke verst familie du har! Men nå har kona lagt lista, hvordan skal du toppe dette når hun fyller år da?;)

Gratulerer med klokke, snill kone og bursdag!

Har 3573.50 selv, en skikkelig klassiker det der! :)

Dæven døtte meg for ei fin klokke!

Gratulerer med dagen!

Om du legger ut kjerringa på K/S så håper jeg det blir FSOT. Det ville forenklet det veldig med et bytte - både for lommeboka og husfredens skyld.

(Secondman, dette holder du tett om hjemme - det skal i så fall komme som en overraskelse :D )

...

(Secondman, dette holder du tett om hjemme - det skal i så fall komme som en overraskelse :D )

Jeg aner uendelige muligheter for Secondman til å få... ja... en ny klokke, kanskje? En Rolex, f.eks.? Eller en Panerai? Eller en Breitling? ;)

Gratulerer med et ikon av en klokke! Ikke verst familie du har! Men nå har kona lagt lista, hvordan skal du toppe dette når hun fyller år da?;)

Hun fikk en datejust midsize til bursdagen sin i mai, så jeg oppfatter henne å være fornøyd på klokkefronten for øyeblikket...

Til dere som foreslår at jeg kunne lagt henne ut på kjøp/salg! I utgangspunktet er hun en "keeper", men hvis noen har noen spennende bytteforslag...... ;) ;) ;)

Hun fikk en datejust midsize til bursdagen sin i mai, så jeg oppfatter henne å være fornøyd på klokkefronten for øyeblikket...

I utgangspunktet er hun en "keeper"

Fra horologisk ordbok:

Keeper - et uttrykk ofte benyttet av selger like før objektet legges ut på kjøp/salg.

Øyeblikket - udefinerbart tidrom. Brukt i ubestemt form entall (øyeblikk) beskriver det ofte tiden fra et objekt omtales som en keeper og til det ligger ute på kjøp/salg.

Glad på dine vegne. Topp bursdagsgave, topp kone. Topp kombo.

Denne kommer du til å kose deg med. Det er jeg sikker på.

Gratulerer

Takk for alle hyggelige gratulasjoner... Veldig fornøyd med speedyen! For meg er det det hevede buede plexiglasset som gjør den spesiell. Dette, sammen med en behagelig lenke, perfekt størrelse og den tøffe matte skiven gjør denne til en vinner...