Hva er det Breitling røyker

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
Ser dette designet går igjen på Breitlingmodellene nå om dagen. En kjempestor firkant midt i - just because.
Prøvde å komme på en analogi, men sliter voldsomt. Ser ihvertfall ikke ut.

br276_im.jpg

Redigert:
Jeg liker en brannfakkel i ny og ne :D

For oss som bruker svarte gummi armbånd :cool:

Heh?
Den ultraschtøgge firkanten ser da mye bedre ut enn den fullstendig ubrukelige bezelen. Hva i alle dager er vitsen med den?:confused:

Jeg liker Breitling, men her var det meste feil.

Men...hvis det de røyker får den klokka til å se bra ut så vil jeg gjerne ha litt av det...;):D

Synes ikke den var direkte stygg, men fin var den heller ikke. Den kommer definitivt ikke til å bli husket som en "timeless classic" om noen år, men heller gå i glemmeboken. :roll:

Liker ikke firkanten jeg heller, men syns klokken forøvrig var grei.

Ref. en god analogi, hva med "square peg in a round hole"? ;)

Er ingen hemmelighet at jeg ikke liker Breitling klokker, å det er pga det rotet designet, så kommer spørsmålet, har Breitling noen enklere klokker!? uten masse rot og slik urskive som her? :p

Har jo noen svin på skogen selv når det gjelder Breitling, men jeg kan kaste sten like fullt :)
Liker dog ikke de blingete utgavene, som denne. Men her var det primært skiven som var koko. Resten var jo standard Breitling, love it or hate it.

Ser dette designet går igjen på Breitlingmodellene nå om dagen. En kjempestor firkant midt i - just because.
Prøvde å komme på en analogi, men sliter voldsomt. Ser ihvertfall ikke ut.

gamme_galactic41.png

Det Breitling sier selv om denne serien:

The Galactic holds a place all its own within the Breitling universe. Designed to radiate a more distinctively cosmopolitan, glamorous look than the brand’s other instruments, it reflects the prestige and class of luxury aviation. This sporty and sophisticated multipurpose model displays its bold personality in several sizes and in a large number of versions – including ultra-refined models dedicated to feminine wrists. Its original and generous style is distinguished by finely crafted dials as well as the bezel featuring exclusive numerals engraved on a polished or satin-brushed base. But as a true Breitling, the Galactic is also a champion in the realm of performances. Built on an uncompromising technical foundation, it boasts the finest assets in terms of sturdiness, reliability and precision, and is endowed with Breitling’s latest technical breakthroughs, including selfwinding movements or thermocompensated SuperQuartzTM calibers, ten times more accurate than standard quartz, all chronometer-certified by the COSC. A shining star in the firmament of elegance and technical elegance.

Jeg skjønner heller ikke helt greia med denne firkanten midt i skiva..men men er vel en fiks ide fra en av deres designere vel:S

Ellers enig med dere som synes SOH i 42mm er meget flott:) Den kunne jeg tenkt meg selv!

Jeg synes den er mye finere i 30mm, der er kantene avrundet, også er det ikke borti datoen. Sikkert vært en fin klokke til samboeren.

galactic_30_01.jpg

Så de to som faktis ser bra ut ligner da veldig på en Rolex sub eller en Omega speedmaster!? haha, ellers takk da altså! :)