Hva er folkets holdning til Joe Rodeo?

Medlem
3. feb. 2013
Sted
Lillestrøm
Som tittelen lyder: Hva er folkets holdning til Joe Rodeo, og ordlyden av annonsene på disse klokkene?

Selv har jeg ikke særlig til overs for disse klokkene. Diamantene er av industrikvalitet, urverket er quartz og klokkene er et "moteobjekt".

Som tittelen lyder: Hva er folkets holdning til Joe Rodeo, og ordlyden av annonsene på disse klokkene?

Selv har jeg ikke særlig til overs for disse klokkene. Diamantene er av industrikvalitet, urverket er quartz og klokkene er et "moteobjekt".

Kanskje TS burde hatt et spam filter mot å nevne navn som Joe Rodeo og dets like....:confused:

:cool:

Joe Rodeo =
137527736763.jpg

Joe Rodeo: HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA!!!!!!...og...HA-HA-HA-HA-HA-HA!!! Nei får vel jobbe litt vel - og ikke sitte her og bare le:D

Bare for å være dagens surpomp: Hva er egentlig vitsen med å stille spørsmålet? Jeg tenker med tanke på ditt utgangspunkt? Du liker ikke klokkene selv, med litt resonering på de punktene du selv er kritisk til er det vel temmelig sikkert at konsensusen på forumet er at 99,9% synes det er søppel/uinteressant. Det er selvfølgelig morsomt at alle kan være enig i hvor dårlig noe er, men føler bare at det blir lite kvalitet i diskusjonen. Hadde utgangspunktet vært at du var helt fersk og lurte på å kjøpe en, hadde du nok fått mange konstruktive forslag på andre bedre kjøp, men slik det står nå er det litt som å spørre: Synes du nød og sult er kjipt?

Redigert:
Bare for å være dagens surpomp: Hva er egentlig vitsen med å stille spørsmålet? Jeg tenker med tanke på ditt utgangspunkt? Du liker ikke klokkene selv, og med litt resonering på de punktene du selv er kritisk til er det vel temmelig sikkert at konsensusen på forumet er at 99,9% synes det er søppel/uinteressant. Det er selvfølgelig morsomt at alle kan være enig i hvor dårlig noe er, men føler bare at det blir lite kvalitet i diskusjonen. Hadde utgangspunktet vært at du var helt fersk og lurte på å kjøpe en hadde du nok fått mange konstruktive forslag på andre bedre kjøp, men slik det står nå er det litt som å spørre: Synes du nød og sult er kjipt?

Det var beklagelig at dette spørsmålet krenket deg. Dersom spørsmålet var så fantastisk dumt vil jeg anbefale deg i å ikke lese videre:)

For å svare på tiltale: målet var å få meninger litt mer enn bare: det er et dårlig merke. Jeg vil gjerne ha litt mer detaljerte meninger da jeg ikke har annet enn det lille jeg kommenterte å komme med.

Diskusjonen bunner ut fra at en kamerat har en slik klokke, og jeg da er interessert i å høre hva folk mener/vet.

Personlig har jeg vanskelig for å i det hele tatt anerkjenne Joe Rodeo som et klokkemerke.

Jeg tror konsensus på TS er at det foreligger en ikke ubetydelig betalingsvillighet for å slippe å gå med disse "klokkene".

Som alle her sier, en Joe Rodeo klokke står ikke høyt i kurs hos noen som faktisk er interessert i klokker.
Flesteparten av de som liker sånne type klokker, er mer interessert i å ha flest mulig (billig) diamanter rundt håndleddet, at diamantene sitter på en klokke kommer i andre rekke.

Personlig har jeg vanskelig for å i det hele tatt anerkjenne Joe Rodeo som et klokkemerke.

Jeg tror konsensus på TS er at det foreligger en ikke ubetydelig betalingsvillighet for å slippe å gå med disse "klokkene".

What he said.... :D

Sjelden har vel en tråd vært så ferdigdebattert allerede etter første innlegg. La oss snakke om noe hyggeligere i stedet.:D

Sånn satt på spissen en fredagskveld:

Alle har sin posisjon på en skala når det kommer til smak.
Vi snakker ytterpunkt på skala i dette tilfellet (syns jeg)

Man kan si mye om Rolex og mindreverdighetskompleks ala penisforlengelse osv osv. men Med JR finnes det ikke engang en rasjonell bortforklaring/sykdom/diagnose.

Greier man å argumentere for kjøp av disse på en noenlunde overbevisende måte så synes jeg at man må gi vedkommende fast plass på norges ro-landslag. Da kan de ro i land alt.

Mistenker at tråden er opprettet for å provosere litt, if not..... kjøp noe annet eller spar pengene. Blir litt som om man går på Europris for å kjøpe en bryllupsgave til en god venn.
Tom

Har aldri skjønt fascinasjonen fra folket(les=gemene hop) ovenfor dette merket.

Men hadde allikevel vært intereressant å lese en generell vurdering av kvaliteten... Lenken, kassen, bezel??

Mulig dette innlegget skulle ligget i fylletråden:eek:

Rakfisklag og max antall akevitt får meg tydeligvis i det nysjerrige sinnslaget;)

Redigert:
Synes Joe Rodeo er tha bomb! Helt på høyde med Invicta, som også rocker:cool:
Nei, seriøst ... ville heller gått med ei dø rotte tapet til håndleddet mitt.