Så med 1.000.000 produserte ur pr. år (som vi alle nå vet ikke lenger er sant), så vil 1000 stk. ur med feil (støv,etc) si en feilprosent på 0.1%. Og at 99.9% er top notch. Ganske bra uttelling. Selvsagt jævlig irriterende for de 1000, men flott for de 999.000 andre.
Jeg sa Rolex i stål og de forsvinner fort over hele Norge. Følger du ikke med?Det var defor jeg sagt "et år" med " ". Det bare var en tid i luften...
Men ikke tro på at alt som er Rolex forsvinne samme måned over hele landet...
Jeg holder meg ikke rundt butikkene og spesielt ikke rundt Rolex.Jeg sa Rolex i stål og de forsvinner fort over hele Norge. Følger du ikke med?
Så du mener at om markedet går ned totalt sett, så er det pga. at norske AD ikke får solgt?Jeg holder meg ikke rundt butikkene og spesielt ikke rundt Rolex.
Men jeg følger markedet og det går ned de siste årene som påpekt i min siste post.
Er det mulig... Seriøst: blir du en troll nå? Det har jeg aldri sagt. Markedet går ned verden over: punktum.Så du mener at om markedet går ned totalt sett, så er det pga. at norske AD ikke får solgt?
Igjen, du må følge bedre med.
Er det mulig... Seriøst: blir du en troll nå? Det har jeg aldri sagt. Markedet går ned verden over: punktum.
Glem lille Norge med sine 5 millioner innbygger og få butikker: Norge har ingen betydning inn i dette.
Jeg sagt at noen klokker kan forbli et stund i butikkene og bli vel prøvd av mange kunder: THAT´S IT.
Kanskje det. Men som sagt, jeg etterforsker ikke om hva som skjer i butikkene på det norsk markedet.I Norge har ikke stål Rolex lagt lenge i butikkene de siste år. Det var det jeg mente.