Hva med en live kommunikasjonstjeneste på tidssonen.no ?

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Lurer på om det er mulig å få laget til en live-kommunikasjonstjeneste ala MSN her på tidssonen? Dette ville vært utrolig greit med tanke kommunikasjon ved eventuelle handler eller spørsmål man lurer på?

Hva er stemningen for dette ?

Ser ikke helt det store behovet, til tross om ideen ikke er alt for dum.

Største grunnen til at jeg ikke ser det store behovet er at omsetningshastigheten på dette forumet ikke er voldsomt høy, dvs jeg mener kommunikasjonstjenesten ville ikke blitt brukt så veldig mye likevel (muligens utenom da du selger unna dine klokker på et kvarter fra mottakelse :mrgreen: ).

Ser ikke noe problem i utveksle telefon nummer eller maile noen ganger før en ringes?!? :eek:

God idé :)

Men jeg hadde neppe brukt det, i beste fall bare for å småprate med kjente.

Jeg kan nås ganske lett via Facebook, Twitter, MSN/Live messenger, mobiltelefon, fasttelefon og ikke minst e-mail :)

DJM skrev:
Jeg kan nås ganske lett via Facebook, Twitter, MSN/Live messenger, mobiltelefon, fasttelefon og ikke minst e-mail :)

Jasså DJM, jeg trodde ikke du var blant de gammelunge som opererte med fasttelefon... :D

Anders, selvfølgelig har jeg også Google Wave ;)

Og la oss for all del ikke glemme IRC (du finner meg på Efnet) !
Hehe.

rkjersem skrev:
Lurer på om det er mulig å få laget til en live-kommunikasjonstjeneste ala MSN her på tidssonen? Dette ville vært utrolig greit med tanke kommunikasjon ved eventuelle handler eller spørsmål man lurer på?

Hva er stemningen for dette ?

Ser ikke i dag ikke helt behovet eller fordelene ved et slikt system. Men takk for innspillet :)

DJM skrev:
Jeg kan nås ganske lett via Facebook, Twitter, MSN/Live messenger, mobiltelefon, fasttelefon og ikke minst e-mail :)........, selvfølgelig har jeg også Google Wave ;)...Og la oss for all del ikke glemme IRC (du finner meg på Efnet) !
Hehe.

Hvorfor fikk jeg plutselig lyst på kamferdrops og bridgeblanding?

Anders skrev:
Hva? Ikke Google Wave? Alle de kule kidsa waver,DJ ...
DJM skrev:
Anders, selvfølgelig har jeg også Google Wave ;)
Jaså, er det slik at det er mulig å tigge en invite?

Har hatt lyst til å sjekke det ut, men har ikke orget meg innpass ennå. Her er for øvrig en fyr på Reddits oppfatning av Google Wave:
zVn91.jpg

Funny cause it's true ...

Men har ikke fått en eneste invite å dele ut. Og jeg har til og med hatt Wave Sandbox konto siden august.

googlewait.png

Jeg har heller ikke fått noen invitasjoner å dele ut.

Og ja, latenstiden er ganske høy på alt man gjør. Omtrent som å jobbe med en Citrix tynnklient - ganske enerverende. Men tjenesten har sikkert et større potensiale.