Hva mener Seiko kjenner om disse?

Joa, prisen som er oppgitt stemmer den!

Har denne selv, og er veldig fornøyd. Bruker den nå til dags som jobbklokke, men den får nok bli med på sin del med sykkelturer neste år. Noe den også gjorde i fjor. :)

Jeg kan med hånda på hjertet si (ihvertfall i mitt tilfelle med hard bruk) at urverket som sitter i begge urene tåler en skikkelig støyt. Dog er hairspringen kjent for å hekte seg opp i seg selv, men et kakk i bordet er like så kjent for å løse problemet.

Creationwatches.com er en side du trygt kan handle fra. De fleste her på forumet her har bare god erfaring med de, og de 2 klokkene jeg bestilte kom vel levert på døra etter 4 dager?;)

Redigert:
Joa, prisen som er oppgitt stemmer den!

Har denne selv, og er veldig fornøyd. Bruker den nå til dags som jobbklokke, men den får nok bli med på sin del med sykkelturer neste år. Noe den også gjorde i fjor. :)

Jeg kan med hånda på hjertet si at dette urverket (ihvertfall i mitt tilfelle med hard bruk) at urverket som sitter i begge urene tåler en skikkelig støyt. Dog er hairspringen kjent for å hekte seg opp i seg selv, men et kakk i bordet er like så kjent for å løse problemet.

Creationwatches.com er en side du trygt kan handle fra. De fleste her på forumet her har bare god erfaring med de, og de 2 klokkene jeg bestilte kom vel levert på døra etter 4 dager?;)

Takk for svar!
Tenkte også bruke det som jobb klokke da det fort blir snakk om penger når man kommer med Rolex eller Breitling -(

Jeg hadde nr 2 og det var en grei klokke. Ikke noe chronometer akkuratt, men hvis man korrigerer ofte er det jo greit nok. Den første har jeg ikke prøvd. Den så fin ut.

Støtter opp om de andre kommentarene, og kan absolutt anbefale Creation Watches.
Kjøpte mitt første ur der tirsdag kveld forrige uke, fredag kom FedEx på døren:cool:
Ingen ting annet en imponerende.

Valget mitt falt på en Seiko skx007 --> sjekk unboxing for bilder:D

Noen som har bestil seg "shark" rem til denne? Sett noen bilder og ser ikke verst ut:cool:
Vi snakker om Seiko 007/9

Da var den her;) sendt på 3 virkedager fra Singapore er imponerende !
Bytta ut lenka som trakk ned kvalitets følelsen og satt på James Bond NATO.