Hva sier dere om denne?

Medlem
26. mai 2010
Sted
Innlandet
Det er lenge siden jeg leste om nyhetene fra Basel 2011, men denne hadde jeg faktisk glemt.
Jeg synes dette er en utrolig pen klokke, men jeg får litt Nixon feelings....

Hva sier dere?

glashutte-original-seventies-panorama-date-watch.jpg

004077-002.772.jpg

20110617145248213.jpg

Og så til slutt, en liten review

Men selv om den gir meg litt Nixon feelings synes jeg den er utrolig kul. Får vel ringe til Tom og spørre hva disse ligger på :p

Not my cup of tea...

But.... Jeg ser at den er en vakker klokke og at den for rette vedkommende vil kunne gi godfølelsen. Hvis jeg skulle tippe, så blir nok ikke den en bestselger... Uansett, det vil ikke mangle gratulasjoner fra min side hvis noen går for denne

Jeg synes den klokken er noe av det peneste som er presentert i Basel på lang tid. Alle variantene er flotte, men den blå er, ihvertfall på bilder, min favoritt. En dag skal jeg ha en slik.

go_70s_blu_lg.jpg

Nå er det bare å vente til det dukker opp en pent brukt. :)

Nå har jeg snakket med Tom og han informerte om at Seventies vil ha en utsalgspris på ca 85000,- :eek:. Tideman skal ha en offisiell lansering den 27. oktober med representanter fra Glashütte. De vil da ha en lansering/kampansjepris på 70000,-. Det har vært utrolig høy etterspørsel etter denne klokken og 4 av 6 bestilte er allerede solgt. Leveringstid utover disse 6 er visst svært lang.

Så denne irl på ferie i sommer.
Ikke noe Nixon-esque over denne.

70-talls kul for meg.:)