Hva skal jeg velge? GMT II eller Sub?

Medlem
17. mai 2010
Sted
Østfold, Norge
Har egentlig ikke hatt spesielt sansen for Rolex - men har nå fått opp øynene for disse vakre urene.
Dog sliter jeg litt med å velge... Sub eller GMT II?

Trenger litt tips og råd - og gjerne noen argumenter :cool:

Bruksområdet for uret blir til litt penere bruk, så vel som casual. Har en PO9300 som er hverdagsbeateren.

Takk for svar.

Regner med det er de "nye" versjonene med ceramic bezel du ser på. Flertallet kommer nok til å anbefale deg kjøp av sub, men personlig synes jeg gmt blir betraktelig penere med tanke på de blankpolerte midtleddene på lenken..

Jeg gikk for gmt etter mye frem og tilbake og er meget fornøyd!!

Hehe her vil du nok få mange meninger men min er GMT. Fantatstis flott med det nye bazlet samt er er mer dressy klokke enn sub som jeg mener er et dykke/sportsur!

Uansett tråkker du ikke feil om du velger sub eller GMT

Masse lykke til.

For min del er det bezelen på GMTen som gjør den hakket mer attraktiv enn SUBen. Så der går min stemme.

For min del er submariner en selvfølge. Og da gjerne med keramisk bezel. Funker til alt, alltid.

Spørsmålet burde vel heller vært "sub med eller uten dato" :)

• Liker
Reaksjoner: SCUBA diver
Det hele koker vel ned til om du liker PCL (polished center lincs) eller ikke.

Selv ville jeg ha gått for en gammel (16610) sub, men det var vel ikke det du spurte om?

Det spiller vel egentlig ikke noen rolle, du ender opp med begge to uansett....

Får håpe du blir fornøyd. Litt vemodig å selge den. Er den klokken jeg har hatt lengst i samlingen, faktisk over tre år :) Reality check på sammensetning i samlingen og bruksmønster tilsa desverre at den var nødt til å vike. :(

@TomB - dette er noe av det deiligste jeg har hatt på armen.......... Kjærlighet ved første blikk :) takk!

Får håpe du blir fornøyd. Litt vemodig å selge den. Er den klokken jeg har hatt lengst i samlingen, faktisk over tre år :) Reality check på sammensetning i samlingen og bruksmønster tilsa desverre at den var nødt til å vike. :(

Redigert av en moderator: