Hva skal vi si til folk med fakes?

Medlem
25. sep. 2010
Sted
Oslo
Bare denne uka har jeg gitt komplimenter til folk med tilsynelatende feite ting rundt håndleddet...

Kul Panerai!

-Kjøpt i Kina

Kul PO Co-axial!

-Kjøpt i Hellas

Også piler de avgårde med halen mellom beina. De synes det sikkert er flaut, og det med god grunn. Skulle gjerne ha hatt noen humoristiske, kanskje sarkastiske comebacks. Forslag folkens?

For jeg synes jeg (vi?) skal forsette å gi komplementer! Det kan jo være at det finnes noen med ekte vare der ute! ;)

Mitt inntrykk er at de med fakes ofte er på en annen planet, og ikke er flaue over å gå med disse, men snarere ser på slike som oss her inne som "idioter" som bruker penger på ekte vare. Flere jeg kjenner som jeg rett og slett ikke klarer å forklare hvor forkastelig/idiotisk det er å gå med en fake klokke. Familiemedlem inkludert... :(

De blir sure og fornærmet...

At de umiddelbart forteller at det er fake, sier meg at de egentlig skammer seg litt.
For meg er dét nok :p

Kjøpt i kina... Åh, hvilken forhandler?
Kjøpt i Hellas... På stranda eller i butikk?

Kan jo følge opp med; har du fått med deg han inderen som lager Ferrari av toyotaer? Det er noe for deg vettu! ;)

Kjøpt i kina... Åh, hvilken forhandler?
Kjøpt i Hellas... På stranda eller i butikk?

Kan jo følge opp med; har du fått med deg han inderen som lager Ferrari av toyotaer? Det er noe for deg vettu! ;)

Haha:)
Hadde en på skolen som gikk med en fake Rolex, og skrøt uhemmet av klokken sin. Inntil en dag noen fant ut av greiene og hele skolen fikk vite det! Var ikke så høy i da nei...

Mitt forslag. Om noen sier de har en fake, sier du bare "classy!" med tommelen opp og et sarkastisk glis om munnen, snur deg raskt rundt og går... :p

Redigert:
Noe slikt?

[video=youtube;aIrhVo1WA78]http://www.youtube.com/watch?v=aIrhVo1WA78[/video]

Kina ja...
Støtter du barnearbeid kun på "mekanikk" eller i klesbransjen også....

Jeg spiller alltid overrasket : " Kopi ? Hvorfor det ? "

Brukes også når man spør deg om klokken din er fake :
" hva er vitsen med å gå med en kopi ?"