Hva synes folk om ED1963 klokken

Medlem
4. mai 2014
Sted
Kr.sand
Hei jeg har sittet og sett på denne klokken men er litt usikker på om jeg vil ha den eller ikke da den er veldig lik originalen i og med det ikke er seagull som lager den men bare selger deler til den. Hva synes dere om klokken blir det for mye kopi av originalen eller er det greit i og med det er en klokke man mer eller mindre ikke kan få tak i lengre ?
(Vet at det finnes andre versjoner av reissuen men de faller ikke like godt i smak som denne versjonen) Legger med en link til klokken og prosjektet jeg tenker på hvis det er imot regelemanget eller blir feil i og med det blir linket til ett annet klokke forum så venligst slett eller send melding så skal jeg fjerne.

http://forums.watchuseek.com/f502/e...h-project-watch-1069351-160.html#post19499186 .

Forstår at denne faller i smak, men tror du er litt sent ut, da dette var et prosjekt med begrenset antall. Er penere og har skive med bedre utførelse enn de fleste andre reissue av 1963. Vi var tre stykker som kjøpte klokken og er fornøyd med det.
Ed har et annet prosjekt på gang her:
http://forums.watchuseek.com/f626/
Dette er en reissue av Heuer Bundeswehr. Kanskje den faller i smak? Hadde gått for den om jeg ikke hadde kjøpt Speedmaster siste året.

• Liker
Reaksjoner: elirdir
har snakket med HKED han har holdt av en med svart og en med beige skive til meg til slutten av året så jeg kunne tenke på det.

• Liker
Reaksjoner: Goshin
Endte opp med å bestille den selv, Den er like fin i virkeligheten som på bilder. Eneste er det var veldig lite motstand for å dra ut kronen for å stille den er det det på din klokke og? Jeg er nesten litt redd for å dra den ut uten å mene det.

Ganske lett å dra ut, men den må over et lite "knepp". Nok motstand til at jeg ikke er bekymret for at den hopper ut under bruk.
Endte opp med å bestille den selv, Den er like fin i virkeligheten som på bilder. Eneste er det var veldig lite motstand for å dra ut kronen for å stille den er det det på din klokke og? Jeg er nesten litt redd for å dra den ut uten å mene det.

• Liker
Reaksjoner: elirdir