Måtte jo bruke anledningen da du var nede for tellingSitter langt inne å selge noe som helst, en flott GTG med grilling og fine medasylanter medførte at jeg fikk et "illebefinnende" og overlot Omegaen til @Qwestern. Lykke til med fet sommerdiver.
Tom
Det var vel ingen som skjønte noen ting da han sa ja hehe. Trend, vet jeg ikke, men det er iallefall en god startNei nå står ikke verden til påske! Er dette begynnelsen på en trend @Tom Henriksen ?
Grattis med nytt @Qwestern - Electric Blue er rå
Hehe, gjør det. Dette er neste prosjekt som skal selges tror jeg @Tom HenriksenStikker en tur ned i Helvette med skøytene mine, har hørt at isen er bra der
Er nok sant det, eneste sjans er nok å gifte seg med dattera og bruke sjarm i ca. 50 år og håpeHar vært såpass heldig å testet denne et par ganger, snakker max sjarm der! Men den tror jeg Tom tar til grava gitt..
Fuck you.Utrolig gøy med gtg med @Frik og @Tom Henriksen og se på mesterverk som en normalt ikke ser på folk. No offence til alle andre venner som var med, men vi er jo vanlig dødelige
Fuck you.
HahahahaGratulerer med flott Seamaster
Det er tydelig at gode overtalelsesevner og litt voksenbrus ikke bare gir gode resultater hos det motsatte kjønn, men også hos garvede klokkesamlere