Hvem skal på NURK førstkommende mandag?

Norsk Ur - og Klokkesamlerforening :D Se nurk.no.

En gang i måneden møtes vi i Bygdøy Alle i Oslo for å prate kokker, prøve klokker, selge og kjøpe klokker. Det er ofte et lite program, neste møte blir det forhåpentligvis presentasjon fra et fabrikkbesøk hos Patek Philippe.

Møt opp om du bor i Oslo eller omegn! Mange usual suspects fra TS som stiller.

Jeg skal...

avgjort nurke-lurke

Nurk er norsk ur og klokkesamlerforening. Møte kl 19 i Bygdøy allè 60 på førstkommende mandag. Ta med godt humør og en femtilapp og ikke minst det du måtte finne av ur. Alle interesserte er så vidt meg bekjent hjertelig velkomne. Det skulle være et lite innslag (muligens) fra en som har besøkt patek philippe fabrikken. Ellers er det bare kos og hyggeprat om det viktigste tema som finnes kan.......:):):)

EDIT: Hups var litt treg der gitt.

Jepp, viktig å understreke at alle interesserte er velkomne :D Man blir medlem ved å møte opp, ikke noe vanskeligere. En liten 50-lapp til leie av lokale per gang, that's it. Finnes ikke noe sted du får mer moro for 50 NOK!

Utover Patek tror jeg gullur blir et lite minitema på møtet, dersom både Greg og jeg tar med oss våre siste gullklumper :D

Om jeg ikke akkurat bor innenfor det som kalles Oslo med omegn skal man ikke se bort i fra at jeg dukker opp. Skulle noen se en halvgammel, stutt-tjukk, skjeggete bygdetulling i mc-klær som tumler rundt i Bygdø Alle og ikke finner adressen - så er det nok meg;)

Om jeg ikke akkurat bor innenfor det som kalles Oslo med omegn skal man ikke se bort i fra at jeg dukker opp. Skulle noen se en halvgammel, stutt-tjukk, skjeggete bygdetulling i mc-klær som tumler rundt i Bygdø Alle og ikke finner adressen - så er det nok meg;)

Du vil ikke tro hvor mange det er med den beskrivelsen i Bygdøy Allè om dagen.

Jeg har ekstremt lyst til å komme, men skal egentlig være i sverige. Får se om jeg tar meg en liten kveldstur :)

Veldig lyst til å komme selv; må nok kjøpe en stor bukett blomster imorgen. Dermed bør det være i boks.., forhåpentligvis :D

Hmm... Mandager er fryktelig vanskelige. Fredager passer så meget bedre :)

Ja, hvorfor ikke legge det til en fredag ? Da er det vel flere tilreisende som har mulighet også ...
Så kan man forsette moroa på byen etterpå :D

+1 :)

Men, det passer vel hyttefolket ganske dårlig? :p

Fredag er ok for hyttefolket - det er bare snakk om prioritering, og det finnes neppe mange her inne som prioriterer hyttetur fremfor klokker :D

Værmelding sier regn i ettermiddag og min mc-tur til hovedstaden faller muligens i fisk :sad:

Fredag er ok for hyttefolket - det er bare snakk om prioritering, og det finnes neppe mange her inne som prioriterer hyttetur fremfor klokker :D

Værmelding sier regn i ettermiddag og min mc-tur til hovedstaden faller muligens i fisk :sad:

Jeg kan bekrefte at det regner. Ikke et vær jeg hadde kjørt MC i. (Nei, dette er ikke noe jeg sier for å lure deg unna NURK slik at jeg tørr å gå med finsko :p)

Jeg er da stuck i Sverige frem til i morgen, så jeg rekker desverre ikke Nurk idag. Kos dere og ta bilder :)