Hvilke Omega Railmaster er mest ettertraktet?

42?

Min er 42 men jeg mener at Bullits var 39 (avbildet).

20090301-DSC_0041.jpg

Uansett en flott klokke - som bare "vokser" i verdi og da tenker jeg ikke på penger.

Det er vel originalen CK2914 som ble prod fra ca 1957- som er mest sjelden og ettertraktet.. Det ble produsert en Omega Aqua Terra Railmaster til ære for denne fra ca 2003-2008. Den kom i 4 str. 36.2mm 39,2mm 42,2mm og 49,2mm. Disse har etterhvert blitt ettertraktede og populære og ikke så lett å finne, kanskje spesielt i 42,2mm.. Jeg er veldig fornøyd med min hvertfall. Ekstremt enkel, elegant, retro men fortsatt moderne. En nydelig hverdagsklokke som går til det meste.
3F48A925-orig.jpg

Disse nye utgavene er alle Aqua terra utgaver. Aqua terra er en serie i likhet med Constellation. Disse ble som nevnt over laget i en tribute versjon med visere, skive, reim etc lik orginalen i tidsrommet 2003-2008..

Disse nye utgavene er alle Aqua terra utgaver. Aqua terra er en serie i likhet med Constellation. Disse ble som nevnt over laget i en tribute versjon med visere, skive, reim etc fra 2003-2008..

Takk for svar. Uansett noen nydelige klokker:p. Litt rart at det ikke er flere som har dem.