Det er vel originalen CK2914 som ble prod fra ca 1957- som er mest sjelden og ettertraktet.. Det ble produsert en Omega Aqua Terra Railmaster til ære for denne fra ca 2003-2008. Den kom i 4 str. 36.2mm 39,2mm 42,2mm og 49,2mm. Disse har etterhvert blitt ettertraktede og populære og ikke så lett å finne, kanskje spesielt i 42,2mm.. Jeg er veldig fornøyd med min hvertfall. Ekstremt enkel, elegant, retro men fortsatt moderne. En nydelig hverdagsklokke som går til det meste.
Har også sett på samme klokken
Liker den veldig godt. Den har litt mer moderene utsende en feks exploreren 1 som mange samenligner den med.
Men hva er forskjellen på Railmaster og Aqua Terra Railmaster? Ser helt like ut, den jeg fant var 39,2 mm.
Disse nye utgavene er alle Aqua terra utgaver. Aqua terra er en serie i likhet med Constellation. Disse ble som nevnt over laget i en tribute versjon med visere, skive, reim etc lik orginalen i tidsrommet 2003-2008..
Disse nye utgavene er alle Aqua terra utgaver. Aqua terra er en serie i likhet med Constellation. Disse ble som nevnt over laget i en tribute versjon med visere, skive, reim etc fra 2003-2008..