Hvilken av dine klokker liker ektefellen best?

speedieThomas

Støttemedlem
Medlem
15. mars 2017
Innlegg
1.519
Sted
Utenfor Oslo
Partnerne våre er ofte mer "normale" folk enn oss asylanter, og favoritten din i klokkeboksen er kanskje ikke den hun/han synes ser best ut.

Hva med dere andre? Har dere fått noen overraskelser eventuelt? "Jaja fin Rolex, men casioen er bare best!" :mrgreen:

(Jeg får mest god-følelse av speedmasteren min, men kona: Datejust all the way. "Den er den fineste du har!")


1610444562571.png
 
Redigert:
Tenkte en gang på å kjøpe en liten Seamaster til en kjæreste, søtt med like klokker var tanken.

Hu fikk prøve Seamasteren; " går du rundt med den tunge greia her???".
Ok får prøve med en liten lett Citizen i stedet; " Har du TO klokker???".
Prøvde Omega Geneven, den er jo gull og greier; " TRE klokker???? du har jo klokke på telefonen!"

Jeg ga opp, armbandsur var like nyttig som en primstav eller andre slags snurrepiperier fra forrige år tusen.
 
Tutima Pacific på Erikas Original er Hannes favoritt. Ikke rart siden den er flat, lett og bærer fryktelig komfortabelt på den reima. Hun okkuperte den nærmest, og på en eller annen uforklarlig måte endte det med at hun knakk av krona. Så nå må jeg bestille deler fra Tutima. Det gikk heldigvis fint sist og går sikkert bra nå også.

3D870D4E-7F9D-4D9D-B8FE-12F181B458C8.jpeg


EDFA493A-09B0-4D3F-8745-CE0F211CDDFE.jpeg


Som erstatning for at jeg snappet de tilbake har hun fått en annen som ligner. Nemlig en Boldr Venture. Sporty, titan så den er lett, og ikke heelt ulik Tutimaen.

2726EA8F-9F9C-4EEF-8932-5E7D7FE72FA2.jpeg


Min lille japanimport er også populær.
E0C94747-AF43-41CF-AB95-E8BA2FC46606.jpeg



Så dere skjønner at der i gården er det tydelighet, lettlesthet og bærekomfort som ruler. Alle tre klokkene er fullverdige kandidater til "Vis meg din fieldwatch"

LarsB