Hvilken farge er finest til Sub?

Medlem
22. juni 2011
Sted
Tønsberg
God morgen ;)

Jeg har bare tenkt litt i det siste på hvilke farge jeg liker best til hvilken rolex. Tenker mest på sub da. For min egen del er det noe spesielt med grønn, samtidig som jeg har en stål/gull i blå som lyser opp rommet når sola skinner så fint på den ;) Så er jo svart helt rå og barsk den og, klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hva jeg syntes blir beste kombinasjon.

Hva syntes dere?

Selv om du ikke nevnte den må jeg nok si at smurfen er den råeste. Det er ikke på grunn av prisen, men jeg synes den blåfargen er så utrolig fin.

Svart. Enkelt, det passer til alt og du blit aldri lei :D

Blått eller grønt blir vanskelig å matche til klær osv...

Svart er mest klassisk og anvendelig, men smurfen har det lille ekstra imo.

Jeg liker alle fargene, men holder en liten knapp på sort! :D

c2c6e27a.jpg

Svart. Enkelt, det passer til alt og du blit aldri lei :D

Blått eller grønt blir vanskelig å matche til klær osv...

Det aner meg at du aldri har eid en blå eller grønn sub?

Du tar nemlig smertelig feil på det punktet :) Både grønn og blå kan matches til det aller meste. Sort, derimot, passer ikke til blåe klær.

Etter min mening:

Sub i gult gull = svart skive og bezel
Sub i hvit gull = Blå skive og bezel
Sub i TT = hm...vanskelig, kanskje litt klovnete med blått (litt mange farger), går for svart.
Sub i stål = svart

Sub skal være svart. Noen som kunne sett for seg James Bond med en grønn :confused::rolleyes:

;)

Grønn og blå er pent det, men det skal jo sies at det er et liiite prishopp fra svart/grønn til smurf... :)

Sub skal være svart. Noen som kunne sett for seg James Bond med en grønn :confused::rolleyes:

;)

Grønn og blå er pent det, men det skal jo sies at det er et liiite prishopp fra svart/grønn til smurf... :)

Tror Bond hadde kledd grønn sub meget bra :)

Ja, det er heldigvis/dessverre (klarer ikke helt å bestemme meg der) et prishopp til smurfen.

Ingen hemmelighet at jeg synes kombinasjonen grønn/sort er den fineste.:mrgreen:

CIMG1036.jpg

Ellers er jo smurfen helt rå.:)

Svart svart svart.....

Skal den kunne brukes til alt, må den ha denne fargen.
Så jeg er enig med deg Minuteman.

Jeg repeterer: svart :)

grønt på grønt syntes jeg er herlig! :D

Tror ikke jeg kan si noe annet jeg heller. Grønn på grønn er kul!! :D

Syns forøvrig sub er digg stort sett uansett fargekombo. Svart er vel mest klassisk.

Hadde man fått kombinasjonen stål og blå, hadde jeg hatt trøbbel med å velge grønn eller blå siden jeg ikke skulle hatt svart ;)

Det er noe uforklarlig med klokker. Er litt som damer, på tross av at parygirl nummer en er heiteste så er det egentlig den tøsete vennina du helst vil ha med hjem i kveld, men så kommer du på at ingen av dem ville ta seg særlig godt ut på et bryllupsbilde, så inn kommer en tredje kandidat.

Jeg tror kanskje hvis jeg skal prøve å være objektiv at jeg synes grønn er penest på bilder, men samtidig er det den som gir meg minst når jeg får den på armen. Den som gir meg de store skjelven er TT med blå skive, men samtidig er det den som jeg minst ser for meg meg selv med på armen. En skikkelig guilty pleasure.

Er det andre som føler slikt, eller har det tørna helt for meg.:oops: