Hvilken iphone nå....???

Medlem
22. april 2012
Innlegg
106
Jentungen har knust skjermen for n'te gang.. Denne gangen skikkelig. Han som har brukt å skifte skjerm tidliger er bortreist til 8 desember, så har begynt å kikke litt på ny telefon.. Men hvilken? Blir evnt. Ny iphone men hvilken? Regner med at det ikke blir siste skjermskift, er vel en del dyrere å også skifte skjerm på nyere modeller?!
 
Iphone 6 64gb vanlig strl. er mer enn stor nok.

Knuste skjermer mer enn en gang? Survivor case...
 
Kjøp en iPhone6 med 64GB slik Entropy sier, for å forhåpentligvis unngå flere knuste skjermer så legger du ved et av silikonetuiene.
Sist jeg sjekket kostet den 2800 kr. å fikse glasse på iPhone6, mot 1000kr for 5 og 5S. Det går sikkert ned med tiden, men enn så lenge er det dyrt.
 
Kunne ikke vært mere enig i hva du skriver @Skovdahl.

-

Da eldste stedattera mi ødela sin Samsung Galaxy for et år siden(multiple situsjoner hvor hun hadde vært uforsiktig), kjøpte jeg den billigste og kjipeste samsung med touch-skjerm (rundt 500,-) Deretter fikk hun beskjed om at vil hun ha noe "hippere" mobil enn dette, fikk hun spare og betale selv. Hun var 11 år da. Hun har fått mulighet til å få masse arbeidsoppgaver hjemme så hun kunne kjøpt seg en iPhone 5 som hun hadde lyst på.

Det hele endte opp med at hun synes det var så utrolig kjedelig å måtte jobbe så mye for å få råd til en iPhone, etter at hun hadde jobbet inn 1200,- var det ikke lenger så viktig om hvor "hipp" telefonen var, hun kjøpte seg heller en Huawei. Hun er strålende fornøyd med den, og jeg har ikke observert at hun vært så forsiktig med noen av de tidligere telefonene sine.

Ja, til ansvarliggjøring av "dagens ungdom":p



La hu betale selv?? Er hu over 13 år bør det ikke være et problem. Dagens tenåringer verdsetter ikke verdien av ei krone. Alt er 'bruk-og-kast' og taes lett på om ting går i stykker.
 
Redigert av en moderator: