Hvilken skive er penest på Datejust II ?

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Jeg solgte for en stund siden min DJ II m/hvit skive, men klarte etter kort tid å kjøpe den tilbake.. Jaja.. Dere vet hvordan det er.

Den har imidlertid fått litt lite armtid og jeg vurderer å skifte skive på den. I den sammenheng lurer jeg på hvilken skive folket synes kler uret best?

Slik den ser ut i dag:
D7404DD4-7796-4F9E-A373-80595194D51E-5961-0000095CBDFB090F_zps09ffd4d7.jpg

Eller med blå skive:
E0A3BE7B-8EB3-4A63-BD0E-D2CCA06D9F95-6420-000009CDD3043FB9_zps91ed0875.jpg

(Bilde stjålet fra nettet)

Jeg stemmer for blå. Den hvite skiven gir en illusjon av større klokke og 41mm på et slikt ur er allerede stort nok etter min smak.

Jeg personlig ville valgt den hvite skiven, og synes den er hakket mer frekkere og sportslig.
Den blå glir nok lettere under den såkalte radaren.
Den koker vel kanskje ned til hva slags skiver de andre klokkene i samlingen har?

Jeg har hatt DJ2 med blå, hvit og sølv skive. Sølv var den jeg uten tvil likte best.

Blå!

Hvordan ser den ut i svart? Innbiller meg at det også er flott!

Blå er bestilt!! Nå er det jo ingen irreversibel prosess, så selv om det koster noen kroner kan man alltids skifte tilbake igjen.. Tror muligens jeg avventer bytte til over sommeren:)

Hvit!

Yltimat sommerur, kan bades med og ikke minst fin mot sommerbrun hud for aktiviteter på land :cool:

Begge er fine og gir 2 forskjellige uttrykk.. Om jeg skulle valgt? blå. Men hadde jeg mangler en hvit skive i samlingen, så kanskje hadde jeg svart annerledes.

Har veldig lyst på en DJ 2 , og for meg er valget enkelt... Sølv!
Høres rart ut, men jeg syntes blå er penest uten tvil. Det er bare det at sølv er litt mer... tja.? Nøytralt? anvendelig?