Hvilket studie/jobb har dere?

Hvilket studie/jobb har dere?

• Skole/student

Stemmer: 9 50,0%
  • Yrkesaktiv

Stemmer: 9 50,0%
  • Pensjonert

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    18
Medlem
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Det har vært litt snakk om studenttilværelse og yrkesliv i det siste, og da tenkte jeg det hadde vært spennende å se litt nærmere på hvilken brukergruppe som er her på tidssonen:)

Pollen er anonym, men det oppfordres til å skrive noen ord om hva en driver med i tråden.
Mange har allerede skrevet i medlemspresentasjonen, men det hadde vært kjekt å samle det i en tråd:)

Jeg studerer vernepleie 2. året og ser fram til et spennende yrkesliv:)

Som nevnt før er jeg student.

Tok fagbrev som Finmekaniker for noen år siden og har stort sett jobbet med CNC-maskinering og mye manuell maskinering. Ellers har jeg vært med på noen spennende sub-sea prosjekter, blandt annet hvert med å bygge et par ROV-verktøyer. Mye artig.

Nå tar jeg forkurs til ing.utdanning. Satser på bachelor Maskin eller Master Maskin ing. Uansett om det blir 3 år eller 5 år skole så satser jeg på rettningen Maskin, mulig spesialisering i produktutvikling. Har mange spenennde år forran meg :)

Fra mandag til søndag er jeg også kokk mellom klokken 17 og 19:p Naturligvis kun på et plan som gjør meg selv og samboeren mette.

Matfjeld: Er ikke du kokk da? :D

Selv er jeg ansatt i "Norge as"!

Minner om noen jeg har omgang med jobbmessig, "kjeltringer" - pass på å ikke legg for mye info her...

Student her og. Per dags dato tar jeg opp noen ekstra fag som jeg ikke hadde på VGS. Planen er å begynne på Business Management i enten London eller Essex til høsten.

Matfjeld: Er ikke du kokk da? :D

Selv er jeg ansatt i "Norge as"!

Minner om noen jeg har omgang med jobbmessig, "kjeltringer" - pass på å ikke legg for mye info her...

Selvfølgelig et godt råd, ikke skriv noe en ikke kunne sagt til en fremmed over en kaffe.

Enn så lenge er jeg student, men er på utkikk etter jobb i disse tider :D