Hvor er Breitling billigst?

Medlem
3. sep. 2010
Innlegg
18
Dette har sikkert blitt spurt om før men jeg fant ikke noe spes ved søk.
Kjøpte en Super Avenger i September 2010 på Gran Canaria for en hyggelig pris. (autorisert forhandler ja hehe)
Men pga plutslige utgifter måtte jeg selge den.
Nå vil jeg ha en ny og prøver finne den billigst mulig.
Har undersøkt endel på nettet og finner den ikke billigere en det jeg betalte i GC noensteder på nett.
Det jeg tenker da er og kombinere en langweekend med klokkekjøp hvis noen vet et sted man kan handle Breitling rimlig?
 
I USA skal det være mulig å få gjort en god deal, langhelg i NY er vel heller ikke feil ;)
 
Ja har også hørt at USA kan være et bra sted.
skal i bryllupp i Florida i Desember så kan sjekke litt priser der da. men på nett er det ikke spes billigere i USA. men det går vel og prute litt i butikker der og. hvor mye kan man prute på Breitling?
på GC pruta jeg vel ned rundt 1000euro så da var jeg veldig fornøyd med dealen hehe.
 
Dvs du fikk ca -20% ? Det er jo en god del:) Etter hva jeg kjenner til er de vel ganske velvilige til å gi rabatter på Gran Canaria...
 
Ja de var ganske instilte på at jeg skulle gå ut av butikken med den klokka så de var med på leken.
men ja det ble 25-30% avslag på prisen så jeg var veldig fornøyd. kanskje enklest og bare ta en svipptur ned dit igjen. har fortsatt private eposten til selger der nede så får sende en mail og høre hva han kan klare nå. (uheldigvis har jo Breitling økt veiledende 1 eller 2 ganger siden den gang alt)
 
Ja de var ganske instilte på at jeg skulle gå ut av butikken med den klokka så de var med på leken.
men ja det ble 25-30% avslag på prisen så jeg var veldig fornøyd. kanskje enklest og bare ta en svipptur ned dit igjen. har fortsatt private eposten til selger der nede så får sende en mail og høre hva han kan klare nå. (uheldigvis har jo Breitling økt veiledende 1 eller 2 ganger siden den gang alt)

Hehe, kan virke som om de var klare for å få solgt litt ja ;) Er vel bare å sende en mail å sjekke da! Breitling gikk opp 10% nå 1. mai for stål og gull/stål, samt 23% på hel-gull.