Driver du og produserer knallgass?
Pen reim det der!
www.ofrei.com
Har mye snadder, eneste problemet er at de ikke shipper "exotic skin" ut av USA. Spenner og kalveskinn er ikke noe problem.
Det er utrolig mange remmer og kombinasjoner som kler Speedmasteren. Forventer bilder når du får inn din nye
Hvor kjøpte du den?
Meget overbevisende bilder fra Tore, flyback og mikkemus23!
Flott at dere deler!
Jeg er såpass fristet (ja, Tore - jeg har sett "The American" nå ), og ser for meg et kjøp av OMEGA foldespenne og sort skinnrem til min Speedy Pro.
Litt i tvil om hvor høy "original-faktor" det er nødvendig å gå for til slikt supplement, og undres om noen av dere har tanker om det.
På den annen side, - når jeg eventuelt får foldespenne og skinnrem på uret, er det vel en viss fare for at dette blir mer permanent løsning på bekostning av stållenken. Kanskje er det greiest med OEM-produkter da.
Hva gjelder skinnremmen, er jeg også litt i tvil om det blir med hvit eller sort søm.
- Any thoughts and advice, guys?
(Suppler gjerne med bilder)
Jeg synes orginal spenne og uorginal reim er en bra kombinasjon.
Meget overbevisende bilder fra Tore, flyback og mikkemus23!
Flott at dere deler!
Jeg er såpass fristet (ja, Tore - jeg har sett "The American" nå ), og ser for meg et kjøp av OMEGA foldespenne og sort skinnrem til min Speedy Pro.
Litt i tvil om hvor høy "original-faktor" det er nødvendig å gå for til slikt supplement, og undres om noen av dere har tanker om det.
På den annen side, - når jeg eventuelt får foldespenne og skinnrem på uret, er det vel en viss fare for at dette blir mer permanent løsning på bekostning av stållenken. Kanskje er det greiest med OEM-produkter da.
Hva gjelder skinnremmen, er jeg også litt i tvil om det blir med hvit eller sort søm.
- Any thoughts and advice, guys?
(Suppler gjerne med bilder)
Bra film!
Dette er min personlige mening, men jeg liker lys, gjerne honningaktig brun på speedy, og da med natur(hvit) farge på søm. På den sorte liker jeg best sort søm, det gir klokken mer ro eller eleganse om du vil. Jeg venter på en slik selv, og regner med det blir den jeg kommer til å bruke mest.
I ditt tilfelle tror jeg du blir mest fornøyd med å gå for den originale sorte. Jeg er litt usikker på om det er 98000062 eller 98000245 (de er ganske like), men det er best å se de hos en AD om du har sjansen. dessverre er det omtrent aldri lagervare, men kanskje du finner den på en klokke i butikken.