Hvor kan jeg trygt kjøpe Hamilton ur?

Medlem
1. des. 2013
Jeg har bestemt meg for å kjøpe et Hamilton ur. Mer bestemt en Khaki field chrono automat. Ref h71466133. Men slik jeg forstår det finnes det ingen forhandlere her til lands.
Spørsmålet er da hvor en skal henvende seg.
Har dere noen anbefalinger?
På nett florerer det med distributører men det virker umulig å skille de seriøse fra de useriøse. Det virker heller ikke som om lokale forhandlere av ur er villige til å ta utfordringen.
Hva gjør jeg? Hvem kan jeg stole på?
Klokken skal kjøpes!
Setter umåtelig stor pris på alle råd.

Skal du ut å reise i nærmere fremtid? Føler jeg alltid kommer over en Hamilton boks på de større flyplassene rundt om i europa. Ellers er vell creationwatches en god plass å handle fra! men har hørt de skriver ned prisen på pakken slik at man unngår avgifter uten at en ber om det, noen setter såklart pris på dette men om du er som meg ville jeg ikke ha gjort det!

Lykke til :)

Mange takk for svar.
Ser dette nettstedet er nevnt av flere tidligere.
Hvordan er det med garantier og slikt? internasjonal garanti? sertifikat?
Regner med at lokale distributører av Swatch vil kunne gjøre garantiarbeid og service dersom papirene er i orden, eller?

Har noen erfaring med sider som ashfords, precisiontime o.l?
Vet noen om norske forhandlere som tar inn klokker utenfor normalsortiment for kunder?
Jeg må si jeg er noe skeptisk til netthandel når det dreier seg om slike varer, selv om Hamilton ikke er av det mest kostbare kaliberet.

Du finner tonnevis av tråder her inne som går god for bl.a creationwatches. Har selv bestilt flere klokker fra den siden, kjapp levering og ingen problemer. Kjør på.

Mange takk. Viser seg at creationwatch ikke har uret på lager og ikke vet når de igjen får dette inn. Leit.
Får kikke litt videre.
Andre kurante netthandler?

Så bra! Venter på en ny Hamilton Khaki officer selv, kjøpt på ebay gjennom budrunde. Selv om kjøper ser bra ut så er jeg bare passe fortrolig med det;)