Har et par rimelig sure opplevelser på service hos Bjerke, men ellers deler jeg synet her på at betjeningen er hyggelig og imøtekommende.
Ene casen var en tag heuer som var så lenge på rep (garanti rep) at jeg til slutt måtte true med å dra det inn for forbrukerrådet. Når jeg fremmet krav om å heve kjøpet var klokken plutselig ferdig. Andre casen var bytte av pleksi glass på en datejust hvor jeg samme dag jeg henter den står i dusjen og ser at det dugger under glasset. Leverte den så inn og fikk opplyst at gamle pakninger måtte byttes. Jeg spurte hvorfor de ikke hadde trykktestet den, og ble da direkte løyet til ved at de sa at de bare hadde trykktestet glass siden av klokken (noe som er umulig). Måtte krangle for å få dekket arbeidet jeg hadde betalt for første gang på nytt. Gamle pakninger betalte jeg selvfølgelig for, men urmaker burde sett det første gang de åpnet klokken slik at ikke klokken hadde behøvdes å åpnes på nytt. Klokken var jo strengt tatt helt vanntett når jeg leverte den inn...
Har jobbet flere år i elektronikk bransjen, og med alt av dingser, så kan ting gå i stykker. Feil kan bli gjort i alle ledd, og det er helt ok. Det som derimot er viktig er hvordan kunden til slutt behandles og hvordan caser løses. Å krangle med en kunde er aldri en løsning!