Hvor kjøper man Hirsch-remmer billigst?

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Hvor kjøper man billigst Hirsch-remmer tro? Spesifikt Liberty og Knight?

Jeg kjøpte et par Liberty-er fra denne karen på bukta. Ser dog ikke ut som om han har Knight.

Jeg synes for øvrig remmene fra Di-modell er minst like gode som Hirsch, og har kjøpt noen stk fra den utrolig hyggelige Bob på mywatchmaker.net. Ta en titt på den som heter Di-modell Bali Chrono, ligner veldig på Knighten til Hirsch, og temmelig prisgunstig.

De som bor i Stavanger området kan ta turen til "Kvaddå" hvor disse selges over disk i den nye klokkeforetningen der. Om de er noe billigere enn på internettet vet jeg ikke, men tid er penger også videre...

Der har de Fredrique Constant også forresten.:)

De som bor i Stavanger området kan ta turen til "Kvaddå" hvor disse selges over disk i den nye klokkeforetningen der. Om de er noe billigere enn på internettet vet jeg ikke, men tid er penger også videre...

Der har de Fredrique Constant også forresten.:)

Hvilken ny klokkesjappe? :D

Jeg har kjøpt endel reimer hos urtid.se
Vet ikke om de er de billigste, men rask og grei levering har det iallefall vært de gangene jeg har bestilt.

Noen som har handlet hos Watchstyle? Trenger nye sorte remmer til Datejusten og Zenithen (begge 20/16 for å bruke originalspenner) og Londonmodellen ser jo bra ut?
http://www.watchstyle.com/pd1241714278.htm?defaultVariants=search0_EQ_Black%20matt_AND_search1_EQ_18/16%20mm_AND_search2_EQ_M-Regular_AND_search3_EQ_Gold_AND_{EOL}&categoryId=33
london.I.P.jpg

Prisen er jo ikke avskrekkende heller ;)