Under søndagsmiddagen hos min samboers foreldre ble klokkegalskapen min et samtaleemne. Da spretter hennes mor opp og løper og henter en klokke hun hadde funnet for en stund siden. Det dreier som en Omega Seamaster Planet Ocean. Glasset er knust og skiven er ikke så pen som den engang var, men er ellers hel. Tok av baklokket og alt ser tilsynelatende helt og rent ut (for en som ikke har noe videre kunnskap om hva som er på innsiden) men den går ikke.
Spørsmålet er da, har man grunn til å tro at denne har fått såpass juling at den kan avskrives først som sist eller kan det være verdt å ta med til en urmaker? Jeg innrømmer at jeg kjenner et veldig behov for å få liv i denne igjen, men det er jo en grense for hvor mye tid og penger man skal legge i dette.
Spørsmålet er da, har man grunn til å tro at denne har fått såpass juling at den kan avskrives først som sist eller kan det være verdt å ta med til en urmaker? Jeg innrømmer at jeg kjenner et veldig behov for å få liv i denne igjen, men det er jo en grense for hvor mye tid og penger man skal legge i dette.