Hvor mye ville dere gitt for en "ny" Omega De Ville Prestige Co-Axial Chronometer?

Medlem
12. okt. 2009
Stainless Steel med Silver Dial

Det omtalte uret som vist i tittelen er da dette - om det skulle være noen tvil:

http://www.urverket.no/omega-de-ville-prestige-silver-dial-bracelet-automatic-p-4702.html

Fås da helt nytt med 24 mnd garanti til ca. 17.000,-

Er i kontakt med en bekjent av en kollega som skal selge et slikt ur. Kjøpt sent 2007, brukt kun få ganger - fremstår "som nytt". MEN mangler både papirer og esker hvilket er forlagt. Uret er selvsagt garantert ekte - ekthetsbevis fra autorisert Omega forhandler kan skaffes.

Jeg liker å ha med både originale papirer og eske når jeg kjøper ur, men dersom jeg kan få et godt kjøp på denne uten, så er det ikke umulig at jeg slår til. Synes det er et meget pent ur til mange anledninger...og ikke minst kjekt med co-axialt urverk.

Hvor mye ville dere Omega kjennere der ute gitt for et beskrevet "som nytt" eksemplar av dette uret? Han har bedt meg komme med et bud, men er usikker på hva jeg skal legge meg på. Tenker rundt halvpris av 17´ - men mulig det er som skambud å regne?

Halv pris er vel kanskje litt vel optimistiskt om klokken er "strøken".
Vil vel tro at 10k skulle være en grei sum mht. at den ikke har papirer

Får du den rimeligere så må det være et meget godt kjøp. Flott klokke.
Lykke til

Halv pris er vel kanskje litt vel optimistiskt om klokken er "strøken".
Vil vel tro at 10k skulle være en grei sum mht. at den ikke har papirer

Får du den rimeligere så må det være et meget godt kjøp. Flott klokke.
Lykke til

Takker for tilbakemelding! Jeg har bestemt meg for ikke gå høyere enn 9' nå,
så får vi ser hvor langt det rekker.

Co-axial utgavene holder seg jo normalt relativt godt i verdi har jeg inntrykk av.