Jeg har bestemt meg for å kjøpe en julegave til meg selv i år, har sett meg ut Omega Seamaster med kun dato. Denne her: 212.30.41.20.01.003 Omega Seamaster 300 M Chronometer Sort/Stål Ø41 mm Pris 23.495,- . Bor i Hamar og her er det ingen som selger Omega lenger, så da må jeg reise til Oslo men jeg vet ikke hvor jeg burde dra og se på klokka. Hvilke urmaker burde jeg dra til med tanke på att ett kjøp akkurat nå er uaktuelt, kanskje jeg skal kjøpe brukt. Grunnen til at jeg vil dra innover å se på klokka er at jeg vil ha den på armen og se om dette virkelig er noe jeg vil bruke den summen med penger på.
Om jeg evt skulle kjøpt klokka ny, hva er en realistisk pris å må betale, ser at den selges for 23495 kr på urverket.no men regner med at prisen ikke er den samme i butikk. Ca hvor mye taper en sånn klokke seg på ett år eller tre fra den er nykjøpt?
Om jeg evt skulle kjøpt klokka ny, hva er en realistisk pris å må betale, ser at den selges for 23495 kr på urverket.no men regner med at prisen ikke er den samme i butikk. Ca hvor mye taper en sånn klokke seg på ett år eller tre fra den er nykjøpt?