Hvordan få en skinnrem fri for flekker?

Medlem
11. okt. 2009
Sted
Oslo
Hei!

Var så uheldig at jeg fikk noen flekker på min brune aligatorskinnrem i går, og har forsøkt å vaske de bort med kaldt vann på en klut, uten nevneverdig hell. Er det noen her inne som har noen tips til hvordan jeg kan få vekk flekkene? Vil nødig gnikke og gni mer nå, i frykt for at jeg kommer til å gjøre det verre.

Det ser slik ut:

bilde-34-1.jpg

Setter stor pris på tips og triks! :)

Er det en flekk? :confused: Synes det ser mer ut som den er oppskrapet. Hvist det er tilfelle kunne du jo prøvd litt forsiktig å farge skrapingen med brun skokrem.

Er det en flekk? :confused: Synes det ser mer ut som den er oppskrapet. Hvist det er tilfelle kunne du jo prøvd litt forsiktig å farge skrapingen med brun skokrem.

Det er en flekk, ja :) Sendte akkurat mail med Greg Stevens som anbefalte å bruke en "leather conditioner", så får prøve meg på det ;)

Skulle til å foreslå en "leather conditoner" av noe slag. Finner mye hos møbelforhandler eller skobutikk som kan brukes. Har blant annet brukt en krem fra Ecco med stor suksess.

Skulle til å foreslå en "leather conditoner" av noe slag. Finner mye hos møbelforhandler eller skobutikk som kan brukes. Har blant annet brukt en krem fra Ecco med stor suksess.

Takk for input. Hvordan ble fargen på remmen etter bruk av kremen? Ble den betraktelig mørkere?