Hvorfor selger ikke denne?

Det har jeg lurt på selv. Har faktisk vurdert å kjøpe den et par ganger. Jeg har kjøpt klokker fra Quan 2 ganger tidligere og han er veldig ok å handle med så det kan ikke ligge der hvertfall. Så vidt jeg vet er den modellen en av de mest solgte i port. linjen så det er beyond me hvorfor den ikke selger.

Liten hypotese; fryktelig mange er skeptiske til å kjøpe dyre merkeklokker av en med et asiatisk navn (det er jo tross alt der man har hørt at alle kopier kommer fra).

Kun en hypotese basert på alt for mange år med andrehånds erfaringer med "etniske nordmenns" skepsis til alt som ikke heter Ola og Kari :(.

Jeg ble litt skremt da jeg så at denne selgeren hadde liggende en av de samme falske croc-remmene som jeg i sin tid ble lurt til å kjøpe via ebay.
Han reklamerer dog ikke med at det var OEM, men nevnte remmen som croc. Det er ren plastikk og intet annet.
Ble veldig skeptisk til ham etter dette, og vill ikke vurdere å kjøpe noe av ham.

Annonsen jeg så dette i var for en Breitling for Bentley som han har til salgs.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21017477

Vel, om den har ligget der lenge kan det jo være en god anledning til å plukke den opp for en spesielt god pris, det er sikkert flere her som har ønsket seg en IWC Port Chrono? ;) Er jo bare å gi et bud.

Meget pen IWC, om jeg ikke hadde en 7-days selv hadde jeg nok vært fristet.

Nå er jeg forsåvidt ikke interessert selv, da jeg allerede har en Portoguese Chrono, men synes det er merkelig at den har ligget såpass lenge. Kjøper forsåvidt argumentet om at noen kan skremmes av et ikke-norskt navn, men tror likevel at markedet vil kjøpe varer som er riktig priset. Har selv hatt min Portoguese på finn ved et par anledninger (har heldigvis kommet til fornuft før jeg har solgt den:D) og fått bud som overgår hans prisantydning.

Jeg har aldri hatt noe med selger å gjøre selv, men ser jo at andre på forumet gir han gode skussmål. Han har forøvrig et par IWC til som har ligget enda lengre på finn.no.

Hei,

Like greit å kjøpe den på nettet eller hente den om man skulle være i statene for 30 000 kr (37 000 ink norsk moms).
Jeg synes derfor ikke at prisen til selgeren er så god.

http://www.authenticwatches.com/iwc-portuguese-chrono-automatic-iw371417.html

McDawn
Nja, det er en helt annen diskusjon. Da er vil tilbake til om alle klokker hos AD er overpriset eller ikke, og bruktprisene i Norge pleier jo ikke å ta utgangspunkt i nypris hos US gråmarkedsdealer...
Jeg synes prisen hans (hvis klokken er så strøken som han sier) er god.

Nja, det er en helt annen diskusjon. Da er vil tilbake til om alle klokker hos AD er overpriset eller ikke, og bruktprisene i Norge pleier jo ikke å ta utgangspunkt i nypris hos US gråmarkedsdealer...
Jeg synes prisen hans (hvis klokken er så strøken som han sier) er god.

Jo, enig i det. Jeg tenker bare pris :D

Jeg ble litt skremt da jeg så at denne selgeren hadde liggende en av de samme falske croc-remmene som jeg i sin tid ble lurt til å kjøpe via ebay.
Han reklamerer dog ikke med at det var OEM, men nevnte remmen som croc. Det er ren plastikk og intet annet.
Ble veldig skeptisk til ham etter dette, og vill ikke vurdere å kjøpe noe av ham.

Annonsen jeg så dette i var for en Breitling for Bentley som han har til salgs.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21017477

Han skrev først at det var ekte Breitling croco rem som følgte med. Jeg sendte han en litt skarp mail, og han endret dette til at det ikke var ekte rem.
Jeg tror nok han var veldig klar over at reimen var falsk, og han valgte altså å prøve å selge den som ekte.

Han skrev først at det var ekte Breitling croco rem som følgte med. Jeg sendte han en litt skarp mail, og han endret dette til at det ikke var ekte rem.
Jeg tror nok han var veldig klar over at reimen var falsk, og han valgte altså å prøve å selge den som ekte.

Hva annet er fake tenker jeg da?
Registerer at herren får gode skussmål herfra men mitt valg er soleklart.