Hvorfor skal akkurat DU få en gratis klokkeboks?

J

jayeff

Guest
Her kan du poste én eller flere grunner til hvorfor akkurat du skal bli den heldige mottaker av klokkeboksen fra Rainer :)

Jeg skulle gjerne hatt en klokkeboks og kunne fremført en rekke gode argumenter for det.

Men jeg er en gammel mann og kan kjøpe dette selv. Støtter derfor rattytdr sitt forslag om å gi boksen til "minstemann".

Jeg synes gutten til tigergutt burde få den. Viktig å smi mens jernet er varmt... eller noe i den duren :)

Jeg synes boksen skulle gå til junior i denne tråden:
http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?6617-Klokke-til-guttungen
Han blir sikkert både glad og stolt for å få en boks som den nye klokka hans kan bo i.:p

Hadde han fått denne hadde han garantert blitt stolt som en hane, og dratt alle gutta i gata inn for å vise frem boksen som klokka hans bor i :p .... min bekymring er at han kommer til å kreve at jeg rydder plass på "klokkeskapet", slik at hans boks får plass ved siden av min Panerai boks :eek: .... men det skal jeg klare å leve med.

Btw: Utrolig flott tiltak av deg jayeff, og stor takk til alle dere som har stemt på guttungen min.

tigergutt

Nå synes jeg at dere "drepte" tråden, gutter :p

Avgjørelsen er ikke tatt! Det er bare å komme med gode grunner :)

Hmm...

Det er ikke en lett avgjørelse dette her... Det står mellom etablerte klokkesamlere med flere klokker og en 6,5 år gammel gutt med én klokke.

Å gi bort en boks for å inspirere noen til å kjøpe flere klokker er jo en meget bra sak. Å gi bort en boks til en person som bare har én klokke virker litt rart, da klokken jo strengt tatt skal tilbringe mesteparten av tiden sin på armen og ikke i en boks.

Av frykt for å bli lynsjet velger jeg likevel å gi boksen til gutten. Så håper jeg at hans far kjenner sin besøkelsestid og kjøper enda en klokke til ham, slik at boksen kan brukes litt oftere enn bare om natten ;)

Tigergutt: Ta kontakt på pm, så ordner vi det praktiske :)

Du hadde nok ikke fått noen reaksjoner om du hadde gjort et annet valg, jay.

Men jeg støtter valget ditt, og gratulerer sønnen til tigergutt :)

STOR TAKK

Hmm...

Det er ikke en lett avgjørelse dette her... Det står mellom etablerte klokkesamlere med flere klokker og en 6,5 år gammel gutt med én klokke.

Å gi bort en boks for å inspirere noen til å kjøpe flere klokker er jo en meget bra sak. Å gi bort en boks til en person som bare har én klokke virker litt rart, da klokken jo strengt tatt skal tilbringe mesteparten av tiden sin på armen og ikke i en boks.

Av frykt for å bli lynsjet velger jeg likevel å gi boksen til gutten. Så håper jeg at hans far kjenner sin besøkelsestid og kjøper enda en klokke til ham, slik at boksen kan brukes litt oftere enn bare om natten ;)

Tigergutt: Ta kontakt på pm, så ordner vi det praktiske :)

Fortalte minstemann i dag tidlig om at du hadde donert bort en klokkeboks til han, samt om alle dere som har gitt han stemme. ... og gjett om han ble glad !

Når han i tillegg fikk se bildene av boksen tok det helt av .... så nå må far rydde plass til klokkeboksen hans oppå klokkeskapet så den får virkelig hedersplassen i heimen.

STOR TAKK til Jayeff, og til alle dere som gitt han stemme !

.... har en god følelse at dette ikke blir den eneste klokken han kommer til å eie, så boksen skal nok bli benyttet til sitt formål ;)

PM kommer ASAP.

tigergutt

Flott tiltak av Jayeff, og hyggelig utfall! :)

Viktig å innprente sunne(?) verdier tidlig, og om noen år er kanskje både Jr. og Sr. på Tidssonen! ;)

Koselig å se at folk nominerer andre fremfor seg selv:)
Det beste er at Tigergutt jr. gjennom forumet har fått både en sort Nato-reim og en klokkeboks:D