Hentet ei ny klokke på posten nettop, og så er batteriet på kameraet tomt, så da blir det bare noen mobilbilder, ja her går det rett i dass, eller sagt litt penere, rett i vannklosettet eller i wc
Men hvilken modell er det?
Pilot og dykkerne til IWC er kule, men ingen har gitt meg en veldig "må ha" følelse.
Da Vinci og portofino er og fine, men gir meg litt en følelse av flokk regnskapsfolk på seminar som havner på fylla og skal ut å ha seg en "ai-visi" for de har hørt at det er "the smart men's Rolex".
Så da gjenstår jo Ingy og Portuguese.
Det er den svarte keramiske Ingyen, den lille på 40mm har fått mye oppmerksomhet, og flere av de nye store modellene er ganske "hublot" glorete i stilen, men denne syns jeg er en svart perle i nye ingy serien. Stor, men ikke for prangende, og med en lett lesbar skive. Jeg liker veldig godt vintage modellen til Ingenieur, men skal jeg først ha en ingy så vil jeg ha litt Genta dna. Denne har jo litt av Genta dnaet i seg, og står vel i Ingy serien der AP ROO står iforhold til RO.
DETAILS
REFERENCE IW322503
CASE MATERIAL ceramic
BRACELET/STRAP black rubber strap with stamped calfskin inlay
DIAL COLOUR black
JEWELS 28
CALIBRE 80110
Mechanical movement
Pellaton automatic winding
IWC-manufactured 80110 calibre (80000-calibre family)
44-hour power reserve when fully wound
Integrated shock-absorption system
Date display with crown-activated rapid advance
Central hacking seconds
Screw-in crown
Sapphire glass, flat, antireflective coating on both sides
See-through sapphire-glass back
Water-resistant 12 bar
Case height 14.5 mm
Diameter 46 mm
Insyn til urverket, med svart rotor
Reima er god og behagelig.
Endel wrist shot, prøver å vise hvordan den er på hånda mi.
Lum er det også, beklager noen litt uklare bilder, men de er tatt med mobil, og takk for titten
Men hvilken modell er det?
Pilot og dykkerne til IWC er kule, men ingen har gitt meg en veldig "må ha" følelse.
Da Vinci og portofino er og fine, men gir meg litt en følelse av flokk regnskapsfolk på seminar som havner på fylla og skal ut å ha seg en "ai-visi" for de har hørt at det er "the smart men's Rolex".
Så da gjenstår jo Ingy og Portuguese.
Det er den svarte keramiske Ingyen, den lille på 40mm har fått mye oppmerksomhet, og flere av de nye store modellene er ganske "hublot" glorete i stilen, men denne syns jeg er en svart perle i nye ingy serien. Stor, men ikke for prangende, og med en lett lesbar skive. Jeg liker veldig godt vintage modellen til Ingenieur, men skal jeg først ha en ingy så vil jeg ha litt Genta dna. Denne har jo litt av Genta dnaet i seg, og står vel i Ingy serien der AP ROO står iforhold til RO.
DETAILS
REFERENCE IW322503
CASE MATERIAL ceramic
BRACELET/STRAP black rubber strap with stamped calfskin inlay
DIAL COLOUR black
JEWELS 28
CALIBRE 80110
Mechanical movement
Pellaton automatic winding
IWC-manufactured 80110 calibre (80000-calibre family)
44-hour power reserve when fully wound
Integrated shock-absorption system
Date display with crown-activated rapid advance
Central hacking seconds
Screw-in crown
Sapphire glass, flat, antireflective coating on both sides
See-through sapphire-glass back
Water-resistant 12 bar
Case height 14.5 mm
Diameter 46 mm
Insyn til urverket, med svart rotor
Reima er god og behagelig.
Endel wrist shot, prøver å vise hvordan den er på hånda mi.
Lum er det også, beklager noen litt uklare bilder, men de er tatt med mobil, og takk for titten
Redigert: