Her går det i marmor:
flyback Støttemedlem Medlem 12. okt. 2010 Innlegg 4.216 Sted Inderøy 15. okt. 2012 #3 jayeff skrev: Tøft skilt Men, de har jo ikke AP... Klikk for å utvide... Ut med Chanel, inn med AP. Da har man stort sett det man trenger i samme sjappa
jayeff skrev: Tøft skilt Men, de har jo ikke AP... Klikk for å utvide... Ut med Chanel, inn med AP. Da har man stort sett det man trenger i samme sjappa
ChristianN Medlem 5. mai 2009 Innlegg 6.022 Sted Oslo 15. okt. 2012 #4 Hoho ja, det hadde vært drøyt. Men strengt tatt, dette er en vanvittig lineup. Jeg likte skiltet i granitt!
Hoho ja, det hadde vært drøyt. Men strengt tatt, dette er en vanvittig lineup. Jeg likte skiltet i granitt!
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 15. okt. 2012 #5 jayeff skrev: Tøft skilt Men, de har jo ikke AP... Klikk for å utvide... Hvem trenger AP når man har både PP og VC Fikk du tatt noen bilder inni denne butikken, Celter?
jayeff skrev: Tøft skilt Men, de har jo ikke AP... Klikk for å utvide... Hvem trenger AP når man har både PP og VC Fikk du tatt noen bilder inni denne butikken, Celter?
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.527 Sted Oslo 15. okt. 2012 #6 Drøy lineup! Men AP mangler.. +1 ut med Chanel in med AP.
Celter Medlem 11. des. 2010 Innlegg 890 Sted Oslo 16. okt. 2012 #7 Helt enig i at AP mangler. Ellers var det nesten et komplett utvalg. Jeg turte ikke gå inn, spesielt etter at jeg så to nydelige Lange i butikkvinduet, dessuten var min kjære kone med
Helt enig i at AP mangler. Ellers var det nesten et komplett utvalg. Jeg turte ikke gå inn, spesielt etter at jeg så to nydelige Lange i butikkvinduet, dessuten var min kjære kone med